پایان نامه کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی با عنوان تحلیل خطاهای نوشتاری زبان آموزان ایرانی در ک

در هر زبان، بسیاری از واژگان تابع مجموعه ای از محدودیتهای معنایی می باشند که تعامل آزادانه آنان با یکدیگر در یک بافت زبانی مشخص را با محدودیت مواجه می سازد از این رو، با توجه به اهمیت کاربرد صحیح همایندها در موفقیت زبانی زبان آموزان، یکی از راهکارهای مهمی که می توان در عرصه آموزش زبان دوم از آن بهره جست
دسته بندی زبان و ادبیات
   
فرمت فایل doc
حجم فایل 187 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 100
پایان نامه کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی با عنوان تحلیل خطاهای نوشتاری زبان آموزان ایرانی در کاربرد همایندهای زبان انگلیسی

 

 
 
 

پایان نامه کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی با عنوان

تحلیل خطاهای نوشتاری زبان آموزان ایرانی در کاربرد همایندهای زبان انگلیسی 

 

The Collocational Errors in the Written English of Adult Iranian EFL learners: A Corpus-Based Analysis

 
نویسنده / محقق: مهدی حاجت پور بهبید
 
 
چکیده
الف. موضوع و طرح مسئله (اهمیت موضوع و هدف):
ورود رایانه به حوزه تحقیق و پژوهش را می توان زمینه ساز تحولی شگرف در علوم برشمرد. به موازات بهره مندی علوم مختلف از این فناوری، علم زبانشناسی نیز در شناخت و تجزیه عناصر مختلف زبانی و کمک به آموزش زبان دوم به زبان آموزان، تا جایی پیشرفته است که امروزه زبانشناسی رایانه ای جایگاه تثبیت شده ای را در کنار گرایشات مختلف این رشته بدست آورده است.
 
یکی از موارد بهره مندی این رشته از رایانه، شناسایی واژگانی است که به دلیل تمایل به مجاورت با واسطه یا بی واسطه با یکدیگر در یک بافت زبانی مشخص، از آنان تحت عنوان «واژگان همایند» یاد می شود. اهمیت کاربرد صحیح واژگان همایند در نوشتار و گفتار به اندازه ای است که کلیه زبانشناسانی که در حوزه آموزش زبان دوم به تحقیق و مطالعه مشغولند، استفاده صحیح این واژگان را یکی از ملاکهای اصلی تشخیص گویشور بومی از گویشور غیربومی ارزیابی می کنند. تحقیق حاضر کاربرد همایندهای زبان انگلیسی را در انگلیسی نوشتاری زبان آموزان ایرانی مورد تحلیل قرار می دهد.  
   
ب. مبانی نظری شامل مرور مختصری بر منابع، چارچوب نظری و پرسشها و فرضیه ها:
یکی از شاخصه های اصلی زبان گویشوران غیربومی زبان، استفاده از واژگانی است که هرچند به لحاظ زبانشناختی و معناشناختی انحرافی در همسویی آنها با استانداردهای زبان دوم مشاهده نمی شود اما از دید گویشوران بومی زبان به عنوان نمونه ای از «استفاده غیربومی از واژگان» قابل تشخیص می باشند. از این رو، با فرض مشکل آفرین بودن کاربرد همایندهای زبان انگلیسی برای زبان آموزان ایرانی، سؤالات زیر به عنوان سؤالات اصلی تحقیق مطرح گردید:  
 
1- مشکل سازترین نوع همایندهای زبان انگلیسی برای زبان آموزان ایرانی کدامند؟ به بیان دیگر، آیا انواع مختلف همایندها به یک اندازه زبان آموزان ایرانی را با مشکل مواجه می کنند؟
2- آیا زبان آموزانی که در سطوح مختلفی از توانش زبانی قرار دارند، در کاربرد همایندهای زبان انگلیسی به یک اندازه با مشکل مواجه می شوند؟ به بیان دیگر، آیا مهارت زبانی زبان آموزان بر توانش همایند گزینی آنان تأثیرگذار است؟
3- میزان تأثیرگذاری زبان اول بر خطاهای نوشتاری زبان آموزان ایرانی در کاربرد همایندهای زبان انگلیسی چقدر است؟
4- آیا زبان آموزانی که در سطوح بالاتری از توانش زبانی قرار دارند، به همان نسبت از همایندهای بیشتری در انگلیسی نوشتاری خود استفاده می کنند؟
 
پ. روش تحقیق شامل تعریف مفاهیم، روش تحقیق، جامعه مورد تحقیق، نمونه گیری و روشهای نمونه گیری، ابزار اندازه گیری، نحوه اجرای آن و شیوه گردآوری و تجزیه و تحلیل داده ها:
اصطلاح «همایند» به واژگانی اطلاق می شود که به گفته «فیرث» (1957)، استفاده همزمان و مکرر آنها در یک بافت زبانی مشخص به یکی از عادات زبانی گویشوران بومی زبان تبدیل شده و جایگزینی هر یک از آنها با واژگان مترادف، نوعی انحراف از گونه زبانی معیار به شمار می رود. بر همین اساس، هدف از تحقیق حاضر، ارزیابی توانش همایند گزینی زبان آموزان ایرانی از طریق جمع آوری، طبقه بندی و تحلیل خطاهای نوشتاری آنان در کاربرد همایندهای زبان انگلیسی است. به منظور تحقق این هدف، 87 زبان آموز ایرانی از دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه تهران، دانشگاه آزاد اسلامشهر و مؤسسه آموزش زبان کیش در تحقیق حاضر شرکت کردند که پس از شرکت در آزمون زبان انگلیسی میشیگان، 72 تن از آنان برای شرکت در مرحله نهایی تحقیق انتخاب و در 3 سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته طبقه بندی شدند. 
 
پس از برگزاری آزمون تعیین سطح و تقسیم بندی شرکت کنندگان به 3 گروه مبتدی (Low)، متوسط (Mid)، و پیشرفته (High)، توانش زبانی زبان آموزان در زمینه انتخاب همایندهای صحیح در زبان انگلیسی از طریق ارائه موضوع و بررسی کنش نوشتاری آنان مورد ارزیابی قرار گرفت. در این راستا، کلیه ترکیبات 2 واژه ای تولید شده توسط زبان آموزان ایرانی از متون نوشتاری آنان استخراج و در 6 گروه مختلف شامل: فعل+ حرف اضافه، اسم+ حرف اضافه، صفت + اسم، قید + صفت، فعل+ قید و اسم+ فعل طبقه بندی شدند. پس از استخراج و طبقه بندی این ترکیبات، قابلیت همایندی آنان در زبان انگلیسی با استفاده از منابعی چون دیکشنری همایندهای زبان انگلیسی آکسفورد، دیکشنری همایندهای زبان انگلیسی Collins COBUILD English Dictionary و بانک اطلاعات زبانی بریتانیا British National Corpus مورد ارزیابی و خطاهای زبان آموزان ایرانی در کاربرد همایندهای زبان انگلیسی به لحاظ منشأ خطا (زبان اول یا زبان دوم) مورد تحلیل قرار گرفت.
 
ت. یافته های تحقیق:
تحقیق حاضر نشان داد که: 1) از میان 6 گروه مختلف همایندها، همایند «فعل + حرف اضافه» مشکل سازترین نوع همایند برای زبان آموزان ایرانی به شمار می رود؛ 2) زبان آموزانی که در سطح بالاتری از توانش زبانی قرار دارند، در انتخاب صحیح همایندهای زبان انگلیسی با دشواری کمتری مواجه می شوند؛ 3) زبان اول به میزان قابل توجهی (4/34 درصد) بر خطاهای نوشتاری زبان آموزان ایرانی در کاربرد همایندهای زبان انگلیسی تأثیرگذار است و 4) زبان آموزانی که در سطوح بالاتری از توانش زبانی قرار دارند، به همان نسبت از همایندهای بیشتری در انگلیسی نوشتاری خود استفاده می کنند.
 
ث. نتیجه گیری و پیشنهادات:
در هر زبان، بسیاری از واژگان تابع مجموعه ای از محدودیتهای معنایی می باشند که تعامل آزادانه آنان با یکدیگر در یک بافت زبانی مشخص را با محدودیت مواجه می سازد. از این رو، با توجه به اهمیت کاربرد صحیح همایندها در موفقیت زبانی زبان آموزان، یکی از راهکارهای مهمی که می توان در عرصه آموزش زبان دوم از آن بهره جست، همزمان ساختن آموزش یا یادگیری یک واژه با همایندهای خاص آن واژه است. تحقیق حاضر نشان می دهد که یکی از مشکلات شایع زبان آموزان ایرانی، استفاده از واژگان مترادف در بافتهای زبانی متفاوت است؛ در صورتی که به عنوان مثال، افعال و صفتهای مترادف بعضاً با مجموعه مختلفی از اسمها همراه می شوند.
 
        افزون بر این، با توجه به نقش غیرقابل انکار زبان اول در کاربرد ناصحیح همایندهای زبان انگلیسی، انتقال عادات زبانی از زبان اول به زبان دوم را نیز باید یکی از فاکتورهای مهم و اثرگذار در فرایند آموزش زبان دوم برشمرد. همچنین، ضعف مشهود زبان آموزان ایرانی در کاربرد صحیح همایندهای زبان انگلیسی و تأثیر بازدارنده آن بر مهارت های ارتباطی آنان با گویشوران بومی زبان ایجاب می کند که واژگان همایند به عنوان  ضروری ترین قالب از «قالب های زبانی پیش ساخته» نظیر کلیشه ها و اصطلاحات زبانی در مواد درسی و کتب آموزشی مورد توجه قرار گیرند.
 
 
 
کلید واژه ها به زبان فارسی:

پیکره زبانی

تحلیل پیکره ای زبان

توانش همایند گزینی

زبانشناسی پیکره ایپیکره زبانیتحلیل پیکره ای زبانتوانش همایند گزینیزبانشناسی پیکره ایزبانشناسی مقابله ایهمایند، واژه های هماینددانلود پایان نامه کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی با عنوان تحلیل خطاهای نوشتاری زبان آموزان ایرانی در کاربرد همایندهای زبان انگلیسیسیستم همکاری در فروش فایلهمکاری در فروش فایلخرید پایان نامه کارشناسی ارشد زبان و ادبیات

 
====1 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 --------------2 آموزش نگارش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7 -------------------------3

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم

-------4

موضوعات مرتبط: دانلود پایان نامه و پروژه

برچسب‌ها: پیکره زبانیتحلیل پیکره ای زبانتوانش همایند گزینیزبانشناسی پیکره ایزبانشناسی مقابله ای همایند، واژه های هماینددانلود پایان نامه کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی تحلیل خطاهای نوشتاری زبان آموزان ایرانی در کاربرد همایندهای زبان انگلیسیخرید پایان نامه کارشناسی ارشد زبان و ادبیات
[ چهار شنبه 14 بهمن 1394 ] [ 22:21 ] [ دریا ]
[ ]

دانلود مقاله شخصیت شناسی شغاد در شاهنامه

از جمله شخصیت های پیچیده ی روانی و اثرگذار،اما منفی شاهنامه، شغاد برادر ناتنی رستم است
دسته بندی زبان و ادبیات
   
فرمت فایل doc
حجم فایل 49 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27
شخصیت شناسی شغاد در شاهنامه

 

 
 

دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته زبان و ادبیات فارسی 

شخصیت شناسی شغاد در شاهنامه

 
 
چكیده
فردوسی در توصیف شخصیت های مهمّ شاهنامه به گونه ای نشانه گذاری و تصویر پردازی کرده  که با تحلیل های روان-شناختی می توان به لایه های پنهان روانی و شخصیتی ایشان دست یافت. این امر حاکی از نگاه دقیق و بصیرت شاعر به سرشت و روان آدمی است. از جمله شخصیت های پیچیده ی روانی و اثرگذار،اما منفی شاهنامه، شغاد برادر ناتنی رستم است که فردوسی  چنان هنرمندانه و دقیق به ارائه ی نشانه ها، توصیف رفتارها و علل انگیزشی وی در قتل رستم می پردازد که با بررسی کلیه ی این توصیف ها و نشانه ها و مقایسه ی آن ها با نابهنجاری های روانی شناخته شده در دانش روان شناسی، می-توان نتیجه گرفت شغاد دچار اختلال روانی عقده ی حقارت است.
 
بنابر گزارش فردوسی می توان علل پیدایش احساس حقارت و تبدیل آن به عقده ی حقارت را در شغاد نسبت به رستم در این موارد دانست: مادر کنیز و بی اصل و نسب، تولد شوم، تبعید از کشور و خانواده در سنّ نوجوانی و آوازه ی جهانگیر رستم. همچنین برخی از ویژگی های رفتاری افراد دارای عقده ی حقارت ـ بر اساس نظریه یِ آلفرد آدلر ـ که در شغاد یافت می شود عبارتند از: خشم، نفرت، حسادت، تکبر، تناقض رفتاری، هراس و استفاده ی ابزاری از ارزش ها.
 
 
واژگان کلیدی:

شاهنامه

فردوسی

شغاد

رستم

عقده ی حقارت

شخصیت شناسی

 
 
 
1- مقدمه
شاهنامه ی فردوسی از سویی جایگاه روایت فردوسی از تمدّن، فرهنگ، اساطیر و تاریخ ایران زمین است و از سوی دیگر پهنه ی بروز و نمود بینش تحلیلی و نگاه شاعرانه ی وی به رویدادها و شخصیّت های گوناگون. در این میان، نگاه دقیق و ژرف كاوانه ی فردوسی به شخصیّت های اثرش به گونه ای است كه می توان نبوغ این شاعر را از رهگذر ایجاد تناسب میان پندار و گفتار و كردار شخصیّت ها دریافت؛ بویژه هنگامی كه به توصیف و تبیین لایه های درونی رفتار و روان ایشان می-پردازد (1). 
 
توصیف ها و تصویرسازی های فردوسی از شخصیت های شاهنامه به گونه ای است كه با مقایسه ی آن ها و نظریّه های شخصیّت شناسی در دانش روان شناسی می توان به نوع شخصیت روان شناختی ایشان پی برد (2). بدیهی است یكسانی رفتار شخصیت های شاهنامه با نظریه های شخصیت شناسی امروز به معنای آگاهی فردوسی از این گونه نظریه ها نیست امّا می تواند دلیلی باشد بر نگاه دقیق و بصیرت این شاعر در شناخت ژرفای طبیعت و واكنش های روانی آدمی، كه قرن ها بعد توسط دانشمندان روان شناسی به صورت نظریه های مدوّن و قانون مند علمی درآمده است (3). آلفرد آدلـر  روان شناس مشهور اتریشی (1870- 1937م.) 
 
 معتقد است: «سرایندگان بزرگ جهان ادب به بسیاری از نكات مهم روان شناسی عمقی پی برده اند و این نكته ها در تركیب خالص و اصیلی كه آن ها به شخصیت های زنده و فعال آثار خود بخشیده-اند، قابل دید است آن طور كه می توان از برآورد آن ها به مجموعه ی مسائل انسان رسید» (آدلر، 1370: 227). شناخت عمیق و نگاه دقیق نویسندگان و شاعران بزرگ به انسان، روح و زندگی جاودان را به شخصیت های آثارشان بخشیـده و باعث شده این شخصیت ها از چنان روح و روان پیچیـده ای برخـوردار باشند كـه بتوانند امروز موضوع پژوهش های میان رشته ای قرار گیرند(4).
 
 
 
فهرست مطالب
شخصیت شناسی شغاد در شاهنامه2
چكیده2
1- مقدمه3

علل احساس حقارت شغاد در برابر رستم6

3- نشانه های رفتاری عقدهی حقارت در شخصیت شغاد7

3- 3- تناقض رفتاری و انعطاف موضعی11
3- 5- استفادۀ ابزاری از ارزشها13
3- 7- تكبّـر15
4- نتیجه گیری16
فهرست منابع و مآخذ:

 
====1 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 --------------2 آموزش نگارش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7 -------------------------3

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم

-------4

موضوعات مرتبط: دانلود ترجمه مقاله

برچسب‌ها: شاهنامهفردوسیشغادرستمعقده ی حقارتشخصیت شناسیدانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته زبان و ادبیات فارسیشخصیت شناسی شغاد در شاهنامهعلل احساس حقارت شغاد در برابر رستمدانلود مقالات ارشد زبان و ادبیات فارسی
[ چهار شنبه 14 بهمن 1394 ] [ 22:18 ] [ دریا ]
[ ]

پایان نامه کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی

Books were open in front of a number of university freshmen who were silently waiting for the new lesson to be taught Although students had stepped into a new place with a different atmosphere they were quite familiar with the way their teachers dealt with the materials as they had been through it for years at school
دسته بندی زبان و ادبیات
   
فرمت فایل pdf
حجم فایل 950 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 144
پایان نامه کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی

 

 
 
 

 

پایان نامه کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی

با عنوان

CRITICAL THINKING: ITS IMPACT ON DEVELOPING WHOLE LANGUGE INQUIRY BY IRANIAN EAP UNIVERSITY STUDENTS

 

 
Background
Books were open in front of a number of university freshmen who were silently waiting for the new lesson to be taught. Although students had stepped into a new place with a different atmosphere, they were quite familiar with the way their teachers dealt with the materials as they had been through it for years at school.
 
The teacher, as usual, was reading a short text in the reading comprehension class while drawing the students’ attention to the meanings of new words. Some of the students who were regarded as top were contributing by giving synonyms for the new words and the teacher pleased with their work encouraged other students to write them down so that they could memorize the words for the next session. After reading the text and working on the meaning of some vague sentences, students were required to answer the comprehension questions at the end of that unit. 
 
Students’ correct answers to the multiple choice,true/false and fill-in the blank items proved that they had learned the new lesson. The teacher satisfied with his teaching dismissed the class.The above scenario may sound very familiar to many teachers and students. Yet, it is not clear whether schools and universities which have the potential to be sites for fundamental changes, where students can be given empowering roles, would really result in any self and social development as the result of the above practices or not.
 
 
 

 
====1 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 --------------2 آموزش نگارش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7 -------------------------3

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم

-------4

موضوعات مرتبط: دانلود پایان نامه و پروژه

برچسب‌ها: فروش فایلخرید پایان نامه کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسیخرید پایان نامه انگلیسیخرید پایان نامهفروشگاه فایلفروش پایان نامه انگلیسیدانلود پایان نامه انگلیسیپایان نامه انگلیسی
[ چهار شنبه 14 بهمن 1394 ] [ 22:15 ] [ دریا ]
[ ]

پایان نامه کارشناسی حسابداری با عنوان تجزیه و تحلیل نسبتهای مالی شرکت زربال ‏

مجتمع زربال وابسته به سازمان اقتصادی کوثر به شمارۀ 22043 در ادارۀ ثبت شرکت های ‏تهران به ثبت رسیده است
دسته بندی حسابداری
   
فرمت فایل doc
حجم فایل 493 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 70
پایان نامه کارشناسی حسابداری با عنوان تجزیه و تحلیل نسبتهای مالی شرکت زربال ‏

 

 
 

پایان نامه کارشناسی حسابداری با عنوان تجزیه و تحلیل نسبتهای مالی شرکت زربال ‏

 
چکیده: ‏
مجتمع زربال وابسته به سازمان اقتصادی کوثر به شمارۀ 22043 در ادارۀ ثبت شرکت های ‏تهران به ثبت رسیده است. موضوع فعالیت این شرکت مربوط به عملیات مرغداری، پرورش ‏طیور، تولید گوشت مرغ، تولید تخم مرغ، انواع جوجه یک روزه و کشت علوفه و تولید مواد ‏اولیه موردنیاز طیور می باشد. از مهمترین محصولات تولیدی این شرکت مرغ پرکنده تازه و ‏منجمد و محصولات فرآوری نظیر ران، سینه، و دل و جگر تازه و منجمد و محصولات ‏جانبی پا، پر خشک، و پودر گوشت ناشی از واحد پخت مازاد می باشد.‏
داده ها و اطلاعات پروژه از طریق حضور در شرکت و مراجعه به سایت شرکت و تجزیه و ‏تحلیل و ارائه نسبت های مالی و نمودارها با استفاده از تکنیک های رایج حسابداری و ‏کتابهای درسی انجام شده است. ‏
 
 
کلمات کلیدی:

نسبتهای مالی

نسبت یابی دوپان

نسبت سود نا خالص

تجزیه و تحلیل نسبتهای مالی

مبنای تهیه صورت های مالی

 
 
 
مقدمه: ‏
آنچه که در این تحقیق آمده است به عنوان چکیده ای از رویه و روال ها و استاندارها و ‏سیستم حسابداری جاری و مورد استفاده در شرکت مزبور می باشد. که تلاش شده است ‏نمونه هایی از نقاط قوت و ضعف این واحد تجاری بیان گردد تا بتوان با ارائه پیشنهاداتی ‏مناسب به رشد و توسعه و بهبود هر چه بیشتر وضعیت واحد تجاری موردنظر کمک نموده و ‏قادر بوده باشم سطح معلومات شخصی خود را ارتقاء داده و هدف های تحقیق و تجزیه و ‏تحلیل از انجام این پروژه را برآورد کرده و مطلوبیت و اثربخشی آن برای شرکت و استفاده ‏کنندگان بعدی حفظ شده باشد.  ‏
 
 
 
فهرست مطالب :
عنوان                                                                          صفحه ‏
‏1) فصل اول
‏1-1- مقدمه ......................................................................................................1‏
‏1-2- اهمیت و ضرورت تحقیق .......................................................................2‏
‏1-3- نحوۀ جمع آوری داده و اطلاعات ...........................................................3‏
‏1-4- معرفی شرکت...........................................................................................4‏
‏2) فصل دوم ‏
‏2-1 تاریخچه و فعالیت شرکت .........................................................................6‏
‏- مشخصات شرکت ..........................................................................................6‏
‏- موضوع فعالیت شرکت طبق اساسنامه ............................................................6‏
‏2-2- ظرفیت تولیدی شرکت ...........................................................................8‏

‏2-3- تجزیه و تحلیل فرآیند تولیدی شرکت....................................................9 ‏

‏3) فصل سوم ‏
‏3-1- مدیریت منابع انسانی شرکت .................................................................13‏
‏3-2- چارت های فعلی سازمانی رده های مدیریتی ........................................17‏
 
‏4) فصل چهارم: ‏
‏4-1- تفسیری کلی از سیستم حسابداری موجود در شرکت ...........................19‏
‏4-2- تفسیری از بعد سودآوری شرکت .........................................................20‏
‏4-3- تجزیه و تحلیل و فرآیند چگونگی جمع آوری اطلاعات در بانک اطلاعاتی.....22‏
‏5) فصل پنجم ‏
‏5-1- چالش های موجود فعلی در شرکت.................................................. ..24‏
‏5-2- تجزیه و تحلیل پیشنهادات در رفع چالشها ..........................................28‏
 
‏6) فصل ششم
‏6-1- مبنای تهیه صورت های مالی ..............................................................32‏
‏7) فصل هفتم ‏
‏7-1- صورتهای مالی مقایسه ای سه سال 83،84،85‏
‏- تراز نامه ......................................................................................................35‏
‏- صورت جریان وجوه نقد ............................................................................36‏
‏- صورت سود و زیان مقایسه ای ..................................................................37‏
‏- صورت بهای تمام شده محصولات ............................................................38‏
‏7-2- نمودارها ‏
‏- نمودار دایره ای مصرف مواد، دستمزد، سربار تولید برای سه سال مقایسه ای .............39‏
‏- نمودار مقایسه ای بهای تمام شده و فروش سه ساله...................................42‏
‏- نمودار میله ای صورت سود و زیان خالص سه ساله .................................43‏
‏- نمودار خطی صورت سود و زیان خالص سه ساله ....................................44‏
‏- نمودار خطی هزینه های فروش، اداری و عمومی ......................................45‏
‏- نمودار خطی هزینه مالی سه ساله ..............................................................46‏
‏8) فصل هشتم
‏8-1- تجزیه و تحلیل نسبت های مالی سه ساله 83،84،85 ........................47‏
‏8-2- نموداری میله ای بر مبنای نسبت های مالی ارائه شده ‏
‏- نسبت جاری .............................................................................................50‏
‏- نسبت آنی .................................................................................................51‏
‏- نسبت دارائی جاری ..................................................................................52‏

‏- نسبت گردش دارائی ................................................................................53‏

‏- دوره وصول مطالبات ................................................................................54‏
‏- دوره گردش کالا ......................................................................................55‏
‏- دوره گردش عملیات ................................................................................56‏

‏- نسبت کالا به سرمایه ...............................................................................57‏

‏- گردش سرمایه جاری ..............................................................................58‏
‏- دفعات واریزی بستانکاری .......................................................................59‏
‏- دوره واریز بستانکاری .............................................................................60‏
‏- نسبت پوشش بدهی ................................................................................61‏
‏- نسبت بدهی به مجموع دارایی ها ...........................................................62‏

‏- نسبت سود نا خالص ..............................................................................63‏

‏- نسبت سود عملیاتی ...............................................................................64‏
‏- بازده فروش قبل از مالیات .....................................................................65‏
بازده ارزش ویژه ........................................................................................66‏
بازده دارایی قبل از مالیات .........................................................................67‏
نسبت یابی دوپان .......................................................................................68‏
‏- بازده سرمایه در گردش پس از مالیات ...................................................69‏
فصل نهم: ‏
‏9-1- نتیجه گیری .....................................................................................70‏
 
====1 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 --------------2 آموزش نگارش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7 -------------------------3

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم

-------4

موضوعات مرتبط: دانلود پایان نامه و پروژه

برچسب‌ها: پایان نامه کارشناسی حسابداری با عنوان تجزیه و تحلیل نسبتهای مالی شرکت زربال ‏تجزیه و تحلیل نسبتهای مالی شرکت زربال ‏نسبتهای مالینظبت یابی دوپاننسبت سود نا خالصتجزیه و تحلیل نسبتهای مالیمبنای تهیه صورت های مالیخرید پایان نامه حسابداریخرید پایان نامه رشته حسابداریپایان نامه رشته حسابداری
[ چهار شنبه 14 بهمن 1394 ] [ 22:10 ] [ دریا ]
[ ]

پایان نامه رشته حسابداری با عنوان بررسی عوامل مؤثر بر مطالبات معوق بانك تجارت(در تهران)

دانلود پایان نامه رشته حسابداری با عنوان بررسی عوامل مؤثر بر مطالبات معوق بانك تجارت (در تهران) سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا
دسته بندی حسابداری
   
فرمت فایل doc
حجم فایل 177 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 85
پایان نامه رشته حسابداری با عنوان بررسی عوامل مؤثر بر مطالبات معوق بانك تجارت(در تهران)

 

 
 

پایان نامه رشته حسابداری با عنوان بررسی عوامل مؤثر بر مطالبات معوق بانك تجارت (در تهران)

 

مطالب مرتبط با مطالبات معوق بانکها:

دانلود مقاله مطالبات معوق و چالش‌های فراروی بانك و بیمه

چکیده:
توسعه اقتصادی هر جامعه درگرو استفاده بهینه از سرمایه ها می باشد و سرمایه گذاری مناسب در هر جامعه بخش مهمی از وظایف دولت و همچنین بخش خصوصی می باشد.  سیستم بانکی با جذب سرمایه های گرد اوری شده قادر خواهد بود در توسعه و گسترش فعالیتهای اقتصادی نقش سازنده ای داشته باشد .از آنجایی که سهم شایان توجه دارایی های بانک از وام ها وتسهیلات اعطایی تشکیل شده و درآمد بانک ها از محل بهره وام ها می باشد شناخت عواملی که سبب ایجاد مطالبات معوق می گردند .هدف این پژوهش می باشد که آیا نوع تسهیلات اعطایی، مشخصات فردی گیرندگان تسهیلات ونوع وثایق بر میزان مطالبات معوق موثر بوده اند؟
 
روش تحقیق توصیقی پیمایشی از تحقیقات میدانی 210 پرونده با استفاده از نرم اقزار آماری SPSS اقدام به انجام آزمون های آماری و تجزیه و تحلیل داده ها پرداخته شده است نتایج حاصل از فرضیه ها نشان داده است که  نوع  تسهیلات  در افزایش  مطالبات  معوق  موثر نمی باشد .بررسی ها نشان می دهد که به جهت نبود نظارت کافی بر پرداخت تسهیلات اعطایی در انجام امور مربوط به وام غیر از وام ساخت مسکن در سایر موارد بیشتر در حد کار گشایی و رابطه ای انجام می پذیرد.
 
همچنین تفاوت بین وثایق بعنوان پشتوانه باز پرداخت وام معنی دار نبوده و تحصیلات وام گیرندگان به علت داشتن تعهد و قابلیت اعتماد تاثیر قابل توجهی در پرداخت اقساط در سررسیدهای تعیین شده داشته است پیشنهاد می گردد با ارتقاء سطح علمی کارکنان از طریق دوره های آموزشی بر دقت و صحت عمل آنان مطابق ضوابط وبخشنامه های ابلاغی افزوده نحوه برخورد مناسب با متقاضی تکمیل پرونده چگونگی احراز اهلیت متقاضی وثایق مطمئن دقت کامل در تهیه گزارش کارشناسی به منظور اعتبار سنجی متقاضیان و نظارت بر اجرای طرح وفعالیت های موضوع عقد قرارداد توسط کارشناسان در رشته های تخصصی از بروز هر گونه انحراف در مرحله بهره برداری طرح جلوگیری دقت در باز پرداخت پیگیری مستمر و اصولی از بروز مطالبات معوق جلوگیری نماید همچنین با استقرار شبکه های کامپیوتری مرتبط امکان برقراری ارتباط ومبادله اطلاعات با دسترسی به آخرین وضعیت مشتریان در کمترین زمان ممکن از سوءاستفاده های احتمالی آن کاسته گردد. می توان با اولویت دادن مراجع قضایی ذیصلاح به رسیدگی پرونده های ارجاعی در کوتاهترین زمان ممکن به کارایی سیستم اعطای تسهیلات افزوده و رشد فزاینده مطالبات معوق را مهار نمود.     
 
 
 
کلمات کلیدی:

حسابداری

معوقات بانکی

معوقات بانک تجارت

تاریخچه بانکداری در ایران

تسهیلات بانكی

 
 
 
 
فهرست مطالب
 
فصل اول- كلیات تحقیق
مقدمه.......................................................................2     
 بیان مسئله...................................................................3
اهمیت و ضرورت تحقیق.........................................................................4
اهداف تحقیق.........................................................................................5
فرضیه های تحقیق..................................................................................6            
روش تحقیق .........................................................................................7
محدودیت های تحقیق...............................................................................7
قلمرومكانی تحقیق..................................................................................8
مفاهیم یا اصطلاحات كاربردی...................................................................9
 
فصل دوم – ادبیات تحقیق
پیدایش بانكداری...................................................................................16

تاریخچه بانكداری و بانك مركزی در جهان.................................................16

تاریخچه بانکداری در ایران......................................................................17
ملی شدن بانك ها..................................................................................17
تاریخچه بانك تجارت.............................................................................19
مفاهیم بانك تجارت...............................................................................22
نظام اعتباری در ایران..........................................................................22

شرایط پولی و اعتباری قبل از انقلاب اسلامی .............................................23

فعالیت های بانكداری بعد از انقلاب اسلامی ................................................24
اهداف نظام بانكی و اصول و معیارهای اعطای تسهیلات در بانكداری اسلامی.....25
شاخص های ارزیابی مشتریان در اعطای تسهیلات ......................................26
ضوابط و معیارهای اساسی اعطای تسهیلات ..............................................27
فرآیند نظارت و پیشینه آن بر فعالیت های بانكی در ایران................................34
انواع نظارت در سیستم بانكی..................................................................35
تقسیم بندی و تعریف اولیه تسهیلات اعطایی از بخش های مختلف اقتصادی........
نحوه بررسی و ارزیابی واحد های اقتصادی فعال از نقطه نظر سرمایه در گردش40 

انواع مطالبات معوق ............................................................................42

طبفه بندی انواع مطالبات معوق ..............................................................44
نحوه محاسبه ذخیره مطالبات  مشكوك الوصول ...........................................46
اركان تعیین كننده ذخیره مطالبات مشكوك الوصول.......................................46
عوامل مؤثردر پیش بینی ذخیره مطالبات مشكوك الوصول..............................47
نحوه محاسبه ذخیره خاص مطالبات مشكوك الوصول ....................................47
مسائل بانكداری در كشورهای در حال توسعه..............................................49
 
فصل سوم –روش انجام تحقیق
مقدمه................................................................................................53
روش تحقیق........................................................................................54
جامعه آماری ......................................................................................54
حجم نمونه و روش محاسبه آن.................................................................54
ابزارهای اندازه گیری و نحوه ساخت و اجرا...............................................54
تشریح متغیر های مستقل.......................................................................55
معرفی الگو........................................................................................58
 
فصل چهارم- یافته های تحقیق و تجزیه وتحلیل داده ها
مقدمه................................................................................................61

تاًثیر میزان تسهیلات بانكی ....................................................................68

تاًثیر نوع تسهیلات بانكی........................................................................69
تاًثیر سنین در یافت كنندگان تسهیلات.........................................................70
تاًثیر میزان تحصیلات دریافت كنندگان تسهیلات...........................................71
تاًثیر نوع وثیقه وام گیرندگان...................................................................72
الگوی حاصل.....................................................................................73
 
فصل پنجم- نتایج تحقیق
خلاصه و نتیجه گیری ..........................................................................75
محدودیت های تحقیق............................................................................77
پیشنهادها...........................................................................................78
فهرست منابع  ....................................................................................8
 
فهرست جداول
جدول 1-1:تعداد پرسنل بر اساس مدرك تحصیلی...........................................8
جدول 2-1: توزیع درجه بندی شعب............................................................8
جدول 1-2: بانك های ادغامی .................................................................20
جدول 2-2: نظارت بر فعالیت های بانكداری در ایران ..................................35
جدول 3-2: كاربرد تسهیلات اعطایی در بخش های مختلف اقتصادی.................39
جدول 4-2: زمان بندی بدهی های پرداخت نشده مشتریان بر حسب
 نوع تسهیلات اعطایی برای بانك ها..........................................................45
جدول 1-4: توزیع فراوانی میزان تسهیلات اعطایی......................................62
جدول 2-4: توزیع فراوانی مانده بدهی تسهیلات اعطایی...............................63
جدول 3-4: توزیع فراوانی نوع تسهیلات..................................................64
جدول 4-4: توزیع فراوانی مقطع تحصیلی................................................65
جدول 5-4: توزیع فراوانی وثیقه ها........................................................66 
جدول 6-4: توزیع فراوانی سنین دریافت كنندگان تسهیلات ............................67
جدول 7-4: جدول محاسبات تاًثیرمیزان تسهیلات بانكی..................................68
جدول 8-4: جدول محاسبات تاًثیر نوع تسهیلات بانكی...................................69
جدول 9-4: جدول محاسبات تاًثیرسنین در یافت كنندگان تسهیلات....................70
جدول 10-4: جدول محاسبات تاًثیرمیزان تحصیلات در یافت كنندگان تسهیلات..71
جدول 11-4: جدول محاسبات تاًثیرنوع وثیقه وام گیرندگان............................72
 
فهرست نمودارها
نمودار1-4:میزان تسهیلات اعطایی.........................................................62
نمودار2-4: مانده بدهی تسهیلات اعطایی..................................................63
نمودار3-4: انواع تسهیلات اعطایی.........................................................64
نمودار4-4: میزان تحصیلات دریافت كنندگان تسهیلات اعطایی......................65
نمودار5-4: نوع وثیقه اخذ شده از دریافت كنندگان.......................................66
نمودار6-4: میزان سنین دریافت كنندگان تسهیلات.......................................67
 
 
 
 
 
====1 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 --------------2 آموزش نگارش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7 -------------------------3

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم

-------4

برچسب‌ها: حسابداریمعوقات بانکیمعوقات بانک تجارتتاریخچه بانکداری در ایرانتسهیلات بانكیدانلود پایان نامه رشته حسابداری با عنوان بررسی عوامل مؤثر بر مطالبات معوق بانك تجارت (در تهران)
[ چهار شنبه 14 بهمن 1394 ] [ 22:7 ] [ دریا ]
[ ]

آهنربای پول و ثروت شوید

آهنربای پول و ثروت شوید
 

آهنربای پول و ثروت شوید

آهنربای پول و ثروت شوید


آهنربای پول و ثروت شوید!

  • آیا دوست دارید توان خرید هر چیزی را که واقعا آن را می خواهید، داشته باشید؟

اجازه دهید پول و ثروت به زندگی شما وارد شود و جزئی جدا نشدنی از آن شود. ضمیر ناخود آگاه شما همه چیز را درباره ی چگونگی جذب پول و ثروت به زندگی شما می داند. تنها کاری که لازم است انجام دهید تا به یک آهنربای بسیار قوی پول و ثروت تبدیل شوید این است که ضمیر ناخود آگاهتان را برای تبدیل شدن به یک آهنربای پول و ثروت پروگرم کنید، سپس در گوشه ای بنشینید و از قدرت و سرعت ضمیر ناخود آگاه در جذب پول و ثروت به زندگی تان حیرت زده شوید!

دستیابی به پول و ثروت واقعا کار ساده ای است، به شرط آنکه از فوت و فن آن آگاهی داشته باشید. همه ما دوست داریم به طرق مختلف پول و ثروت را به زندگی خود جذب کنیم ولی در این پروسه، فقط افراد کمی موفق به چنین کاری می شوند، چون اکثر افراد اطلاعات و برنامه ریزی های ذهنی لازم برای جذب پول به زندگی شان را ندارند. این فایل خود هیپنوتیزم، ضمیر ناخود آگاه شما را به گونه ای پروگرم می کند که پیشنهاد هایی را دریافت کنید، در شرایط و موقعیت هایی قرار بگیرید و اتفاق هایی برای شما رقم زده شود که همگی پول و ثروت را در زندگی شما جاری کنند.

به یاد داشته باشید، آهنربا برای جذب اشیای فلزی تلاش نمی کند، خود را به این در و آن در نمی زند، تنها از قدرت مغناطیسی اش استفاده می کند و به راحتی اشیا فلزی را با قدرتی بالا به سمت خود می کشد. و دقیقا به همین دلیل است که این فایل خودهیپنوتیزم آهنربای پول و ثروت نام گرفته است.

این رازی است که تا کنون به کمتر کسی گفته شده، از این رو علم به صورت تمام و کمال خود را وقف این امر کرده که افراد گوناگون چگونه می توانند در کمترین زمان ممکن تغییرات مطلوب و مورد نظر خود را به صورتی پایدار در خود شکل دهند. یکی از این تغییرات مطلوب می تواند جذب پول و ثروت نامحدود به زندگی باشد. رشته ی علمی ای وجود دارد که کشف کرده چگونه در یک الی شش هفته احتمال ایجاد این تغییرات مطلوب، تثبیت آنها و برنامه ریزی مجدد ضمیر ناخود آگاه تان را تا میزان 300 الی 400 درصد افزایش دهید. آنهم تنها با ایجاد تغییری جزیی در زندگی تان و گوش دادن به فایل خود هیپنوتیزم مرتبط به هدف تان.

میزان موفقیت رهبران، مدیران، فروشندگان، کارمندان و کارفرمایان و ... با توجه به میزان توانایی آنها در دستیابی به اهدافشان تعیین می شود و به وضوح مشخص است که در اختیار داشتن پول و ثروت کافی نه تنها باعث تسریع دستیابی این افراد به اهدافشان می شود بلکه زندگی آنها را نیز زیبا تر و با کیفیت تر می کند. به عبارت دیگر اینکه در زندگی شخصی و حرفه ای خود چقدر موفق باشید، تا حد زیادی بستگی به توان مالی شما دارد.

افرادی که می خواهند در خود، تغییراتی مثبت و پایدار ایجاد کنند، لازم است که از تاثیر جادویی ای که هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزممی تواند در زندگیشان ایفا کند، آگاه شوند. و حالا شواهد علمی بسیار زیادی وجود دارد که به ما نشان می دهد هیپنوتیزم می تواند در سریع ترین زمان ممکن و به راحتی ذهن را برای جذب سریع و نامحدود پول و ثروت پروگرم کند تا به راحتی و سریع پول را به زندگی خود جذب کنید و یک بار برای همیشه با تمامی دغدغه ها و مشکلات مالی خداحافظی کنید.

و حالا، بسیار خرسند هستیم که این فایل خود هییپنوتیزم ارزشمند و گرانبها را به شما تقدیم نماییم تا به راحتی میزان پول و ثروت خود را چند برابر کنید. بر اساس آخرین تحقیقات و آزمایش های دانشمندان علم هیپنوتیزم، این "فایل خود هیپنوتیزم آهنربای پول و ثروت" از قوی ترین، تاثیر گذار ترین و به روز ترین برنامه های خود هیپنوتیزم است که به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن به صورتی باور نکردنی و چشمگیر پول و ثروت را به زندگی خود جذب کنید و تمامی کمبود های مالی را حذف کنید.

خرید محصول آهنربای پول و ثروت شوید
====1 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 --------------2 آموزش نگارش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7 -------------------------3

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم

-------4

برچسب‌ها: آهنربای پول و ثروت شوید
[ چهار شنبه 14 بهمن 1394 ] [ 20:45 ] [ دریا ]
[ ]

فایل خود هیپنوتیزم دستیابی به فیتنس و تناسب اندام ایده آل

 

فایل خود هیپنوتیزم دستیابی به فیتنس و تناسب اندام ایده آل

فایل خود هیپنوتیزم دستیابی به فیتنس و تناسب اندام ایده آل

فیتنس

خرید محصول فایل خود هیپنوتیزم دستیابی به فیتنس و تناسب اندام ایده آل

۴۹,۹۰۰ تومان

====1 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 --------------2 آموزش نگارش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7 -------------------------3

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم

-------4

برچسب‌ها: فایل خود هیپنوتیزم دستیابی به فیتنس و تناسب اندام ایده آل
[ چهار شنبه 14 بهمن 1394 ] [ 20:32 ] [ دریا ]
[ ]

انواع پایان نامه

====1 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 --------------2 آموزش نگارش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7 -------------------------3

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم

-------4
[ چهار شنبه 14 بهمن 1394 ] [ 18:49 ] [ دریا ]
[ ]

نمونه سوالات استخدامی وزارت آموزش و پرورش با پاسخ -تمامی رشته ها(کامل ترین نمونه سوالات

 به قیمت های بالای نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش درسایت های سودجو توجه نفرمایید

====1 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 --------------2 آموزش نگارش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7 -------------------------3

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم

-------4

برچسب‌ها: نمونه سوالات استخدامی وزارت آموزش و پرورش با پاسخ -تمامی رشته ها(کامل ترین نمونه سوالات
[ دو شنبه 12 بهمن 1394 ] [ 3:10 ] [ دریا ]
[ ]

شیوه تصویر سازی ذهنی لغت های 504

abandon=به معنی ترک کردن،رها کردن(رفتیم آبادان اما بعد از آمدن برف شدید مجبور شدیم آنجا را ترک کنیم)

gallant= به معنی شجاع،دلیر(راننده میتسوبیشی گالانت آدم شجاعی بود)

...
====1 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 --------------2 آموزش نگارش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7 -------------------------3

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم

-------4

برچسب‌ها: شیوه تصویر سازی ذهنی لغت های 504
[ دو شنبه 12 بهمن 1394 ] [ 3:2 ] [ دریا ]
[ ]

تکنیک های پاسخگویی به سوالات بخش شنیداری listening آزمون زبان msrt سال 94 وزارت علوم و منبع سوالات ا

منابع بخش شنیداری listening آزمون زبان msrt  سال 94 وزارت علوم

جهت موفقیت در این آزمون بهتر است زمانی معادل یک یا دو روز را صرف حفظ نمودن سوالات همراه با پاسخ های آن نموده ...

====1 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 --------------2 آموزش نگارش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7 -------------------------3

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم

-------4

برچسب‌ها: تکنیک های پاسخگویی به سوالات بخش شنیداری listening آزمون زبان msrt سال 94 وزارت علوم و منبع سوالات اردیبهشت، تیر، شهریور ماه سال 94
[ دو شنبه 12 بهمن 1394 ] [ 3:0 ] [ دریا ]
[ ]

منابع بخش شنیداری listening آزمون زبان msrt بهمن ماه سال 94 وزارت علوم

منابع بخش شنیداری listening آزمون زبان msrt بهمن ماه سال 94 وزارت علوم
با توجه به تغییرات زیادی که در بخش سوالات شنیداری آزمون در چند دوره قبل مانند آزمون های آبان ماه، آذر ماه و بهمن ماه رخ داده است می توانید با اطمینان خاطر منبع واقعی سوالات بخش شنیداری listening آزمون زبان وزارت علوم در بهمن ماه سال 94 را همراه با پاسخ و متن مکالمات را از لینک زیر داتلود نم ...

====1 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 --------------2 آموزش نگارش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7 -------------------------3

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم

-------4

برچسب‌ها: منابع بخش شنیداری listening آزمون زبان msrt بهمن ماه سال 94 وزارت علوم
[ دو شنبه 12 بهمن 1394 ] [ 3:0 ] [ دریا ]
[ ]

دانلود تقریباً رایگان و ارزان کدینگ coding لغات 504 لغت جادویی

دانلود تقریباً رایگان و ارزان کدینگ coding لغات 504 لغت جادویی برای حفظ سریع و همیشگی لغات زبان انگلیسی

...
====1 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 --------------2 آموزش نگارش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7 -------------------------3

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم

-------4

برچسب‌ها: دانلود تقریباً رایگان و ارزان کدینگ coding لغات 504 لغت جادویی
[ دو شنبه 12 بهمن 1394 ] [ 2:57 ] [ دریا ]
[ ]

دانلود جزوه زبان عمومی پارسه

[ دو شنبه 12 بهمن 1394 ] [ 2:55 ] [ دریا ]
[ ]

جزوه یادگیری لغات کتاب 504 به روش کدینگ ( تصویر سازی )

[ دو شنبه 12 بهمن 1394 ] [ 2:53 ] [ دریا ]
[ ]

پایان نا مه کارشناسی ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی درباره پیشرفت درک مطلب شنیداری

دانلود پایان نا مه کارشناسی ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی درباره پیشرفت درک مطلب شنیداری

& ...

====1 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 --------------2 آموزش نگارش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7 -------------------------3

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم

-------4

برچسب‌ها: پایان نا مه کارشناسی ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی درباره پیشرفت درک مطلب شنیداری
[ دو شنبه 12 بهمن 1394 ] [ 2:49 ] [ دریا ]
[ ]

دانلود مجموعه کامل پایان نامه و کمک پایان نامه رشته مترجمی زبان انگلیسی

[ دو شنبه 12 بهمن 1394 ] [ 2:46 ] [ دریا ]
[ ]

شازده کوچولو به زبان آلمانی

شازده کوچولو رمان معروف فرانسوی است که هم اکنون می توانید آنرا به زبان آلمانی دانلود کنید.

 

...
====1 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 --------------2 آموزش نگارش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7 -------------------------3

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم

-------4

برچسب‌ها: شازده کوچولو به زبان آلمانی
[ دو شنبه 12 بهمن 1394 ] [ 2:41 ] [ دریا ]
[ ]

بسته ی سوالات8 ساله آزمون سراسری کارشناسی ارشد مجموعه زبان انگلیسی از سال 1386 تا 1393 به همراه پاسخ

 

این بسته شامل کل سوالات کنکورهای 8 ساله  آزمون سراسری کارشناسی ارشد مجموعه زبان انگلیسی از سال 1386 تا 1393  میباشد. لازم بذکر است که پاسخ کلیدی سوالات جهت بهره برداری داوطلبان عزیز نیز قرار داده شده است.

...
====1 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 --------------2 آموزش نگارش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7 -------------------------3

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم

-------4

برچسب‌ها: بسته ی سوالات8 ساله آزمون سراسری کارشناسی ارشد مجموعه زبان انگلیسی از سال 1386 تا 1393 به همراه پاسخ
[ دو شنبه 12 بهمن 1394 ] [ 2:32 ] [ دریا ]
[ ]

دانلود کدینگ کتاب واژگان ضروری تافل

کتاب واژگان ضروری تافل یکی از منابع مهم برای آزمون های زبان داخلی و خارجی و همچنین آزمون دکتری می باشد. با توجه به مشکلاتی که زبان آموزان در بخاطر آوردن معنی لغات انگلیسی دارند و همچنین خاصیت فرار بودن زبان انگلیسی فایل کدینگ کتاب واژگان ضروری تافل را در اختیار شما قرار داده ایم. در این فایل ۱۵۰ لغت تافل می باشد که هر ...

====1 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 --------------2 آموزش نگارش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7 -------------------------3

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم

-------4

برچسب‌ها: دانلود کدینگ کتاب واژگان ضروری تافل
[ دو شنبه 12 بهمن 1394 ] [ 2:29 ] [ دریا ]
[ ]

دانلود فایل صوتی کتاب 504 کلمه

فایل صوتی کتاب ۵۰۴ کلمه

۴۵۷ مگابایت فایل صوتی با فرمت mp3 شامل:

  • ۴۲ درس
  • ۷ review
  •  100 Frequently Misspelled Words
  •  Bonus Lesson(125 More Words)
  •  Bonus Review

همچنین ببینید:

====1 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 --------------2 آموزش نگارش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7 -------------------------3

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم

-------4

برچسب‌ها: دانلود فایل صوتی کتاب 504 کلمه
[ دو شنبه 12 بهمن 1394 ] [ 2:12 ] [ دریا ]
[ ]

سوالات کنکور جامع مرحله 2 ارشد عمران سراسری

 سوالاتکنکور جامع مرحله 2 ارشد عمران سراسری 
 
 
====1 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 --------------2 آموزش نگارش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7 -------------------------3

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم

-------4

برچسب‌ها: سوالات کنکور جامع مرحله 2 ارشد عمران سراسری ارشد عمران سراسریسوالات کنکور ارشد عمران سراسری
[ شنبه 10 بهمن 1394 ] [ 1:4 ] [ دریا ]
[ ]

پاسخ نامه تشریحی کنکور آزمایشی جامع مرحله 2 ارشد عمران

[ شنبه 10 بهمن 1394 ] [ 1:59 ] [ دریا ]
[ ]

دفترچه سوالات استخدامی سخت افزار کامپیوتر شرکت نفت

دفترچه سوالات استخدامی سخت افزار کامپیوتر شرکت نفت
 
بارزترین مزیت این بسته ارائه ی عین سوالات استخدامی شرکت نفت در سال های گذشته و عدم استفاده از هرگونه سوالات تألیفی و یا گردآوری شده می باشد.
- رشته: سخت افزار کامپیوتر
- مقطع: کارشناسی و کارشناسی ارشد
- تاریخ آزمون: دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی سال 87/5/18
- مواد امتحانی موجود در این بسته: 
60 سوال اختصاصی (فاقد پاسخنامه)
30 سوال عمومی شامل ادبیات فارسی و زبان انگلیسی و رایانه (فاقد پاسخنامه)
تمامی موارد دکر شده به صورت یکجا در این بسته موجود میباشند.
اکنون جهت کسب اطمینان بیشتر، شما میتوانید بخش کوچکی از این محصول را مشاهده نموده و سپس در صورت تمایل اقدام به خرید کامل محصول نمایید. جهت دانلود رایگان بخشی از محصول اینجا کلیک نمایید
مجموعه ی کامل نمونه سوالات آماده خرید می باشد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
====1 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 --------------2 آموزش نگارش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7 -------------------------3

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم

-------4

برچسب‌ها: سوالات استخدامی سخت افزار کامپیوترشرکت سخت افزار کامپیوتر سخت افزار کامپیوتر شرکت نفت شرکت نفت سوالات سخت افزار کامپیوتر سوالات سخت افزار کامپیوتر شرکت نفت سوالات استخدامی سخت افزار کامپیوتر شرکت نفت سوالات آزمون استخدامی سخت افزار کامپیوتر شرکت نفت دانلود سوالات استخدامی سخت افزار کامپیوتر شرکت نفت نمونه سوالات استخدامی سخت افزار کامپیوتر شرکت نفت دانلود نمونه سوالات استخدامی سخت افزار کامپیوتر شرکت نفتسوالات آزمون استخدامی شرکت نفت سوالات استخدامی شرکت نفت دانلود سوالات استخدامی شرکت نفت نفتسوالات استخدامی سخت افزار کامپیوتر شرکت نفت
[ پنج شنبه 8 بهمن 1394 ] [ 1:26 ] [ دریا ]
[ ]

دفترچه سوالات استخدامی مهندسی عمران شرکت نفت

دفترچه سوالات استخدامی مهندسی عمران شرکت نفت

 

بارزترین مزیت این بسته ارائه ی عین سوالات استخدامی شرکت نفت در سال های گذشته و عدم استفاده از هرگونه سوالات تألیفی و یا گردآوری شده می باشد.

 

- رشته: مهندسی عمران

 

- مقطع: کارشناسی و ارشد

 

- تاریخ آزمون: دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی سال 87/5/18

 

- مواد امتحانی موجود در این بسته: 

 

60 سوال اختصاصی (فاقد پاسخنامه)
30 سوال عمومی شامل ادبیات فارسی و زبان انگلیسی و رایانه (فاقد پاسخنامه)

 

تمامی موارد دکر شده به صورت یکجا در این بسته موجود میباشند.

 

اکنون جهت کسب اطمینان بیشتر، شما میتوانید بخش کوچکی از این محصول را مشاهده نموده و سپس در صورت تمایل اقدام به خرید کامل محصول نمایید. جهت دانلود رایگان بخشی از محصول اینجا کلیک نمایید

 

مجموعه ی کامل نمونه سوالات آماده خرید می باشد.

 


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 

====1 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 --------------2 آموزش نگارش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7 -------------------------3

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم

-------4

موضوعات مرتبط: نمونه سوالات استخدامی نمونه سوالات استخدامی شرکت نفت

برچسب‌ها: سوالات استخدامی مهندسی عمران شرکت نفت سوالات آزمون استخدامی مهندسی عمرانی شرکت نفت سوالات آزمون استخدامی شرکت نفت سوالات آزمون استخدامی مهندسی عمران سوالات استخدامی مهندسی عمران دانلود نمونه سوالات استخدامی مهندسی عمرانی شرکت نفت و نمونه سوالات استخدامی مهندسی عمران شرکت نفت شرکت نفت دفترچه سوالات آزمون استخدامی شرکت نفت دفترچه سوالات آزمون استخدامی مهندسی عمران شرکت نفت
[ پنج شنبه 8 بهمن 1394 ] [ 1:18 ] [ دریا ]
[ ]

دانلود نمونه سوالات استخدامی درس شیمی شرکت نفت

دانلود نمونه سوالات استخدامی درس شیمی شرکت نفت

این محصول شامل نمونه سوالات تخصصی درس شیمی (عمومی، آلی، تجزیه و تجزیه دستگاهی) شرکت نفت مربوط به آزمون استخدامی سال های 82 و 83 و 84 و 85 همراه با پاسخنامه می باشد.

بارزترین مزیت این بسته ارائه ی عین سوالات استخدامی شرکت نفت در سال های گذشته همراه با پاسخنامه  آنها و عدم استفاده از هرگونه سوالات تألیفی و یا گردآوری شده می باشد.

 

- مقطع: کاردانی و کارشناسی
- تاریخ آزمون: نمونه سوالات اختصاصی آزمون های استخدامی سالهای 1382 و 1383 و 1384 و 1385

 

- مواد امتحانی موجود در این بسته: 

 

182 نمونه سوالات تخصصی درس شیمی (عمومی، آلی، تجزیه و تجزیه دستگاهی) هراه با پاسخنامه

 

اکنون جهت کسب اطمینان بیشتر، شما میتوانید بخش کوچکی از این محصول را مشاهده نموده و سپس در صورت تمایل اقدام به خرید کامل محصول نمایید. جهت دانلود رایگان بخشی از محصول اینجا کلیک نمایید

 

___

 

کیفیت کار ما، اعتبار ماست! مجموعه ی کامل نمونه سوالات همراه با پاسخنامه ی آنها آماده ی خرید می باشد.

 


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 

====1 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 --------------2 آموزش نگارش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7 -------------------------3

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم

-------4

موضوعات مرتبط: نمونه سوالات استخدامی نمونه سوالات استخدامی شرکت نفت

برچسب‌ها: دانلود نمونه سوالات استخدامی درس شیمی شرکت نفتشرکت نفت سوالات شرکت نفت سوالات استخدامی شرکت نفت سوالات آزمون استخدامی شرکت نفت سوالات درس شیمی شرکت نفت سوالات درس شیمی سوالات استخدامی درس شیمی سوالات آزمون استخدامی درس شیمی شرکت نفت نمونه سوالات استخدامی درس شیمی شرکت نفت نمونه سوالات آزمون استخدامی درس شیمی شرکت نفت دانلود سوالات استخدامی درس شیمی دانلود سوالات استخدامی درس شیمی شرکت نفت
[ پنج شنبه 8 بهمن 1394 ] [ 1:14 ] [ دریا ]
[ ]

دانلود نمونه سوالات استخدامی درس ترمودینامیک شرکت نفت

دانلود نمونه سوالات استخدامی درس ترمودینامیک شرکت نفت

 

این محصول شامل نمونه سوالات تخصصی درس ترمودینامیک شرکت نفت مربوط به آزمون استخدامی سال های 82 و 83 و 84 و 85 همراه با پاسخنامه می باشد.

بارزترین مزیت این بسته ارائه ی عین سوالات استخدامی شرکت نفت در سال های گذشته همراه با پاسخنامه  آنها و عدم استفاده از هرگونه سوالات تألیفی و یا گردآوری شده می باشد.

 

- مقطع: کاردانی و کارشناسی
- تاریخ آزمون: نمونه سوالات اختصاصی آزمون های استخدامی سالهای 1382 و 1383 و 1384 و 1385

 

- مواد امتحانی موجود در این بسته: 

 

153 نمونه سوالات تخصصی درس ترمودینامیک هراه با پاسخنامه

 

اکنون جهت کسب اطمینان بیشتر، شما میتوانید بخش کوچکی از این محصول را مشاهده نموده و سپس در صورت تمایل اقدام به خرید کامل محصول نمایید. جهت دانلود رایگان بخشی از محصول اینجا کلیک نمایید

 

___

 

کیفیت کار ما، اعتبار ماست! مجموعه ی کامل نمونه سوالات همراه با پاسخنامه ی آنها آماده ی خرید می باشد.

 


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 

====1 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 --------------2 آموزش نگارش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7 -------------------------3

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم

-------4

موضوعات مرتبط: نمونه سوالات استخدامی نمونه سوالات استخدامی شرکت نفت

برچسب‌ها: دانلود نمونه سوالات استخدامی درس ترمودینامیک شرکت نفتدانلود نمونه سوالات استخدامی درس ترمودینامیک شرکت نفت سوالات استخدامی درس ترمودینامیک دانلود سوالات استخدامی درس ترمودینامیک دانلود نمونه سوالات استخدامی درس ترمودینامیک نمونه سوالات استخدامی درس ترمودینامیک سوالات استخدامی درس ترمودینامیک شرکت نفت نمونه سوالات استخدامی درس ترمودینامیک شرکت نفت دانلود سوالات استخدامی درس ترمودینامیک شرکت نفت تستهای استخدامی درس ترمودینامیک شرکت نفت سوالات آزمون استخدامی درس ترمودینامیک شرکت نفت نمونه سوالات آزمون استخدامی در س ترمودینامیک شرکت نفت
[ یک شنبه 4 بهمن 1394 ] [ 3:42 ] [ دریا ]
[ ]

دانلود نمونه سوالات استخدامی درس موازنه مواد و انرژی شرکت نفت

دانلود نمونه سوالات استخدامی درس موازنه مواد و انرژی شرکت نفت

 

این محصول شامل نمونه سوالات تخصصی درس موازنه مواد و انرژی شرکت نفت مربوط به آزمون استخدامی سال های 82 و 83 و 84 و 85 همراه با پاسخنامه می باشد.

بارزترین مزیت این بسته ارائه ی عین سوالات استخدامی شرکت نفت در سال های گذشته همراه با پاسخنامه  آنها و عدم استفاده از هرگونه سوالات تألیفی و یا گردآوری شده می باشد.

 

- مقطع: کاردانی و کارشناسی
- تاریخ آزمون: نمونه سوالات اختصاصی آزمون های استخدامی سالهای 1382 و 1383 و 1384 و 1385

 

- مواد امتحانی موجود در این بسته: 

 

109 نمونه سوالات تخصصی درس موازنه مواد و انرژی هراه با پاسخنامه

 

اکنون جهت کسب اطمینان بیشتر، شما میتوانید بخش کوچکی از این محصول را مشاهده نموده و سپس در صورت تمایل اقدام به خرید کامل محصول نمایید. جهت دانلود رایگان بخشی از محصول اینجا کلیک نمایید

 

___

 

کیفیت کار ما، اعتبار ماست! مجموعه ی کامل نمونه سوالات همراه با پاسخنامه ی آنها آماده ی خرید می باشد.

 


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 

====1 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 --------------2 آموزش نگارش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7 -------------------------3

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم

-------4

موضوعات مرتبط: نمونه سوالات استخدامی نمونه سوالات استخدامی شرکت نفت

برچسب‌ها: دانلود نمونه سوالات استخدامی درس موازنه مواد انرژی شرکت نفتدرس موازنه مواد و انرژِی دانلود نمونه سوالات استخدامی درس موازنه مواد و انرژی شرکت نفت دانلود نمونه سوال نمونه سوال دانلود نمونه سوال استخدامی نمونه سوال استخدامی سوالات استخدامی درس موازنه مواد و انرژی شرکت نفت سوالات استخدامی درس موازنه مواد و انرژی نمونه سوالات استخدامی درس موازنه مواد و انرژی شرکت نفت دانلود سوالات استخدامی درس موازنه مواد و انرژی دانلود سوالات استخدامی درس موازنه مواد و انرژی شرکت نفت سوالات آزمون استخدامی شرکت نفت سوالات آزمون استخدامی درس موازنه مواد و انرژی شرکت نفت دانلود سوالات استخدامی شرکت نفت
[ یک شنبه 4 بهمن 1394 ] [ 1:10 ] [ دریا ]
[ ]

دانلود نمونه سوالات استخدامی درس انتقال حرارت شرکت نفت

دانلود نمونه سوالات استخدامی درس انتقال حرارت شرکت نفت

 

این محصول شامل نمونه سوالات تخصصی درس انتقال حرارت شرکت نفت مربوط به آزمون استخدامی سال های 82 و 83 و 84 و 85 همراه با پاسخنامه می باشد.

بارزترین مزیت این بسته ارائه ی عین سوالات استخدامی شرکت نفت در سال های گذشته همراه با پاسخنامه  آنها و عدم استفاده از هرگونه سوالات تألیفی و یا گردآوری شده می باشد.

 

- مقطع: کاردانی و کارشناسی
- تاریخ آزمون: نمونه سوالات اختصاصی آزمون های استخدامی سالهای 1382 و 1383 و 1384 و 1385

 

- مواد امتحانی موجود در این بسته: 

 

109 نمونه سوالات تخصصی درس انتقال حرارت هراه با پاسخنامه

 

اکنون جهت کسب اطمینان بیشتر، شما میتوانید بخش کوچکی از این محصول را مشاهده نموده و سپس در صورت تمایل اقدام به خرید کامل محصول نمایید. جهت دانلود رایگان بخشی از محصول اینجا کلیک نمایید

 

___

 

کیفیت کار ما، اعتبار ماست! مجموعه ی کامل نمونه سوالات همراه با پاسخنامه ی آنها آماده ی خرید می باشد.

 


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 

====1 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 --------------2 آموزش نگارش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7 -------------------------3

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم

-------4

موضوعات مرتبط: نمونه سوالات استخدامی نمونه سوالات استخدامی شرکت نفت

برچسب‌ها: دانلود نمونه سوالات استخدامی درس انتقال حرارت شرکت نفتدانلود نمونه سوالات استخدامی درس انتقال حرارت شرکت نفت سوالات درس انتقال حرارت سوالات آزمون استخدامی درس انتقال حرارت شرکت نفت سوالات درس انتقال حرارت شرکت نفت دانلود نمونه سوال نمونه سوال دانلود نمونه سوال استخدامی نمونه سوال استخدامی نمونه سوال استخدامی درس انتقال حرارت شرکت نفت سوالات استخدامی درس انتقال حرارت شرکت نفت سوالات آزمون استخدامی درس انتقال حرارت شرکت نفت دانلود سوالات درس انتقال حرارت درس انتقال حرارت شرکت نفت انتقال حرارت انتقال حرارت شرکت نفت شرکت نفت تستهای آزمون انتقال حرارت شرکت نفت تستهای آزمون استخدامی درس انتقال حرارت شرکت نفت تستهای آزمون درس انتقال حرارت شرکت نفت دانلود تمام تستهای آزمون استخدامی درس انتقال حرارت شرکت نفت
[ یک شنبه 4 بهمن 1394 ] [ 1:3 ] [ دریا ]
[ ]

دانلود نمونه سوالات استخدامی صنایع مس ایران

دانلود نمونه سوالات استخدامی صنایع مس ایران

 

- نام محصول: نمونه سوالات آزمون استخدامی صنایع مس

 

 

- مواد امتحانی موجود در این بسته:
300 نمونه سوال زبان و ادبیات فارسی/سوالات استاندارد و پر تکرار در سه بسته ی 100تایی (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال اطلاعات سیاسی، اجتمامی و مبانی قانونی/سوالات استاندارد و پر تکرار در سه بسته ی 100تایی (همراه با پاسخنامه)
270 نمونه سوال زبان انگلیسی/سوالات استاندارد و پر تکرار (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال معارف اسلامی/سوالات استاندارد و پر تکرار در سه بسته ی 100تایی (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال ریاضیات و آمار مقدماتی/سوالات استاندارد و پر تکرار در سه بسته ی 100تایی (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال هوش و استعداد تحصیلی/سوالات استاندارد و پر تکرار در سه بسته ی 100تایی (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال کامپیوتر و فناوری اطلاعات/سوالات استاندارد و پر تکرار در سه بسته ی 100تایی (همراه با پاسخنامه)
تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
- آیا جهت خرید این محصول دو دل هستید! در باره ی این محصول بیشتر بدانید:
مزیت منحصر به فرد این فایل: اکثر سایت هایی که در زمینه ی فروش محصولات استخدامی مشغول به فعالیت هستند با کپی کردن یک سری نمونه سوالات مشابه و تکراری اقدام به عرضه می نمایند، در نتیجه اکثر سوالات موجود علاوه بر تکراری بودن، خاصیت اختصاصی و بروز بودن خود را از دست داده و به صورت کلی فاقد کیفیت های لازم هستند.
بسته ی عرضه شده در "میهن همکار" با صرف وقت و هزینه توسط گروه نویسندگان متخصص و حاذق "میهن همکار" تهیه و ثبت شده است. 
مزیت های ویژه ی این بسته:
1- حاوی سوالات استاندارد و ثبت شده
2- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
3- حاوی سوالات جدید
4- حاوی سوالات پرتکرار
5- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
6- تمامی سوالات دارای تیک پاسخ صحیح در کنار گزینه ی صحیح می باشند
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجیدن آنچه که به عنوان مزیت این بسته خدمت شما عرض کردیم میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
کیفیت کار ما، اعتبار ماست! مجموعه ی کامل نمونه سوالات همراه با پاسخنامه ی آنها آماده ی خرید می باشد.
___
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

 


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 

====1 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 --------------2 آموزش نگارش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7 -------------------------3

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم

-------4

موضوعات مرتبط: نمونه سوالات استخدامی

برچسب‌ها: دانلود نمونه سوالات استخدامی صنایع مس ایراندانلود نمونه سوالات استخدامی صنایع مس ایراندانلود نمونه سوال دانلود نمونه سوال استخدامی نمونه سوال استخدامی نمونه سوالات استخدامی صنایع مس ایران سوالات استخدامی صنایع مس ایران سوالات آزمون استخدامی صنایع مس ایران سوالات استخدامی صنایع مس نمونه سوالات استخدامی صنایع مس نمونه سوالات آزمون استخدامی صنایع مس سوالات آزمون استخدامی صنایع مس دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی صنایع مس دانلود سوالات آزمون استخدامی صنایع مس صنایع مس سوالات صنایع مس سوالات استخدامی صنایع مس صنایع مس ایران
[ یک شنبه 3 بهمن 1394 ] [ 23:59 ] [ دریا ]
[ ]

دانلود نمونه سوالات استخدامی صنایع فولاد ایران

دانلود نمونه سوالات استخدامی صنایع فولاد ایران

- نام محصول: نمونه سوالات آزمون استخدامی صنایع فولاد ایران
- مواد امتحانی موجود در این بسته:
300 نمونه سوال زبان و ادبیات فارسی/سوالات استاندارد و پر تکرار در سه بسته ی 100تایی (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال اطلاعات سیاسی، اجتمامی و مبانی قانونی/سوالات استاندارد و پر تکرار در سه بسته ی 100تایی (همراه با پاسخنامه)
270 نمونه سوال زبان انگلیسی/سوالات استاندارد و پر تکرار (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال معارف اسلامی/سوالات استاندارد و پر تکرار در سه بسته ی 100تایی (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال ریاضیات و آمار مقدماتی/سوالات استاندارد و پر تکرار در سه بسته ی 100تایی (همراه با پاسخنامه)
200 نمونه سوال هوش و استعداد تحصیلی/سوالات استاندارد و پر تکرار در دو بسته ی 100تایی (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال کامپیوتر و فناوری اطلاعات/سوالات استاندارد و پر تکرار در سه بسته ی 100تایی (همراه با پاسخنامه)
تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
- آیا جهت خرید این محصول دو دل هستید! در باره ی این محصول بیشتر بدانید:
مزیت منحصر به فرد این فایل: اکثر سایت هایی که در زمینه ی فروش محصولات استخدامی مشغول به فعالیت هستند با کپی کردن یک سری نمونه سوالات مشابه و تکراری اقدام به عرضه می نمایند، در نتیجه اکثر سوالات موجود علاوه بر تکراری بودن، خاصیت اختصاصی و بروز بودن خود را از دست داده و به صورت کلی فاقد کیفیت های لازم هستند.
بسته ی عرضه شده در "میهن همکار" با صرف وقت و هزینه توسط گروه نویسندگان متخصص و حاذق "میهن همکار" تهیه و ثبت شده است. 
مزیت های ویژه ی این بسته:
1- حاوی سوالات استاندارد و ثبت شده
2- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
3- حاوی سوالات جدید
4- حاوی سوالات پرتکرار
5- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
6- تمامی سوالات دارای تیک پاسخ صحیح در کنار گزینه ی صحیح می باشند
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجیدن آنچه که به عنوان مزیت این بسته خدمت شما عرض کردیم میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
کیفیت کار ما، اعتبار ماست! مجموعه ی کامل نمونه سوالات همراه با پاسخنامه ی آنها آماده ی خرید می باشد.
___
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
====1 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 --------------2 آموزش نگارش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7 -------------------------3

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم

-------4

موضوعات مرتبط: نمونه سوالات استخدامی دانلود نمونه سوالات استخدامی صنایع فولاد ایران

برچسب‌ها: دانلود نمونه سوالات استخدامی صنایع فولاد ایران دانلود نمونه سوالات استخدامی صنایع فولاد ایران دانلود نمونه سوال نمونه سوال نمونه سوال استخدامی دانلود نمونه سوال استخدامی نمونه سوالات استخدامی صنایع فولاد ایران سوالات استخدامی صنایع فولاد ایران سوالات آزمون استخدامی صنایع فولاد ایران سوالات استخدامی فولاد سوالات استخدامی صنایع فولاد نمونه سوالات استخدامی صنایع فولاد دانلود نمونه سوالات استخدامی صنایع فولاد دانلود سوالات استخدامی صنایع فولاد دانلود سوالات آزمون استخدامی صنایع فولاد صنایع فولاد دانلود همه تستهای آزمون استخدامی صنایع فولاد دانلود سوالات اصلی آزمون استخدامی صنایع فولادصنایع فولاد ایران
[ شنبه 3 بهمن 1394 ] [ 23:54 ] [ دریا ]
[ ]

دانلود انواع پایان نامه و پروژه و تحقیق و مقاله و پرسشنامه و مقاله و ترجمه مقاله

دانلود انواع پایان نامه و پروژه و تحقیق و مقاله و پرسشنامه و مقاله و ترجمه مقاله
 
 
ترجمه مقاله تحقیق حسابداری و منفعت عمومی

دانلود ترجمه مقاله تحقیق حسابداری و منفعت عمومی

دانلود ترجمه مقاله تحقیق حسابداری و منفعت عمومی
پرسشنامه سنجش تمركز در سازمان

پرسشنامه سنجش تمركز در سازمان

دانلود پرسشنامه سنجش تمركز در سازمان
پایان نامه مدیریت با هوش هیجانی

پایان نامه مدیریت با هوش هیجانی

دانلود پایان نامه مدیریت با هوش هیجانی
پایان نامه صنعت بیمه و گستردگی خدمات

پایان نامه صنعت بیمه و گستردگی خدمات

دانلود پایان نامه صنعت بیمه و گستردگی خدمات
ترجمه مقاله تقلب حسابداری، ورشکستگی تجاری و حسابرسی خلاقانه

ترجمه مقاله تقلب حسابداری، ورشکستگی تجاری و حسابرسی خلاقانه

دانلود ترجمه مقاله تقلب حسابداری، ورشکستگی تجاری و حسابرسی خلاقانه
تحقیق میدان مغناطیسی زمین

تحقیق میدان مغناطیسی زمین

دانلود تحقیق میدان مغناطیسی زمین
پروژه بررسی و اندازه گیری فلزات سنگین

پروژه بررسی و اندازه گیری فلزات سنگین

دانلود پروژه بررسی و اندازه گیری فلزات سنگین
تحقیق پاورپوینت بررسی فلز مس

تحقیق پاورپوینت بررسی فلز مس

دانلود تحقیق پاورپوینت بررسی فلز مس
ترجمه مقاله رهبری تحول گرا و پرخاشگری افراد تیم

ترجمه مقاله رهبری تحول گرا و پرخاشگری افراد تیم

دانلود ترجمه مقاله رهبری تحول گرا و پرخاشگری افراد تیم
ترجمه مقاله زنده ماندن پس از سرطان پستان

ترجمه مقاله زنده ماندن پس از سرطان پستان

دانلود ترجمه مقاله زنده ماندن پس از سرطان پستان
ترجمه مقاله روندهای موجود بر اساس مدل‌های پیش بینی جریان نقدی آماری سه ماهه

ترجمه مقاله روندهای موجود بر اساس مدل‌های پیش بینی جریان نقدی آماری سه ماهه

دانلود ترجمه مقاله روندهای موجود بر اساس مدل‌های پیش بینی جریان نقدی آماری سه ماهه
ترجمه مقاله طراحی صندلی مطلوب و سیستم تعلیق برای یک ماشین چهارچرخ با استفاده از مدل راننده و الگوریتم ژنتیک

ترجمه مقاله طراحی صندلی مطلوب و سیستم تعلیق برای یک ماشین چهارچرخ با استفاده از مدل راننده و الگوریتم ژنتیک

دانلود ترجمه مقاله طراحی صندلی مطلوب و سیستم تعلیق برای یک ماشین چهارچرخ با استفاده از مدل راننده و الگوریتم ژنتیک
ترجمه مقاله الگوریتم تکاملی ترکیبی GA DE جهت سنتز مسیر ارتباطی چهارخطی

ترجمه مقاله الگوریتم تکاملی ترکیبی GA DE جهت سنتز مسیر ارتباطی چهارخطی

دانلود ترجمه مقاله الگوریتم تکاملی ترکیبی GA DE جهت سنتز مسیر ارتباطی چهارخطی
ترجمه مقاله بهینه سازی پارامترهای فراوری شکلات در آسیاب گلوله ای

ترجمه مقاله بهینه سازی پارامترهای فراوری شکلات در آسیاب گلوله ای

دانلود ترجمه مقاله بهینه سازی پارامترهای فراوری شکلات در آسیاب گلوله ای
ترجمه مقاله حل سینماتیک سطوح موازی کنترل 3RPR با فناوری فوق هوشمند هیبریدی

ترجمه مقاله حل سینماتیک سطوح موازی کنترل 3RPR با فناوری فوق هوشمند هیبریدی

دانلود ترجمه مقاله حل سینماتیک سطوح موازی کنترل 3RPR با فناوری فوق هوشمند هیبریدی
تحقیق پاورپوینت مهارت کنترل خشم

تحقیق پاورپوینت مهارت کنترل خشم

دانلود تحقیق پاورپوینت مهارت کنترل خشم
ترجمه مقاله بررسی روابط میان ملاحظات اخلاقی و مدیریت خانواده و عملکرد سازمانی در اداره امور شرکت‌ها

ترجمه مقاله بررسی روابط میان ملاحظات اخلاقی و مدیریت خانواده و عملکرد سازمانی در اداره امور شرکت‌ها

دانلود ترجمه مقاله بررسی روابط میان ملاحظات اخلاقی و مدیریت خانواده و عملکرد سازمانی در اداره امور شرکت‌ها
ترجمه مقاله دستگاهی برای اندازه گیری مستمر پوشش حین آزمایش دوام كلاج خیس

ترجمه مقاله دستگاهی برای اندازه گیری مستمر پوشش حین آزمایش دوام كلاج خیس

دانلود ترجمه مقاله دستگاهی برای اندازه گیری مستمر پوشش حین آزمایش دوام كلاج خیس
ترجمه مقاله بررسی مدیریت ریسک شرکت در زنجیره تامین

ترجمه مقاله بررسی مدیریت ریسک شرکت در زنجیره تامین

دانلود ترجمه مقاله بررسی مدیریت ریسک شرکت در زنجیره تامین
ترجمه مقاله مشتق گیری از شرایط با ویژگی‌های قبل از قفل شدن براساس روش نظارت بر گیربکس اتوماتیک

ترجمه مقاله مشتق گیری از شرایط با ویژگی‌های قبل از قفل شدن براساس روش نظارت بر گیربکس اتوماتیک

دانلود ترجمه مقاله مشتق گیری از شرایط با ویژگی‌های قبل از قفل شدن براساس روش نظارت بر گیربکس اتوماتیک
ترجمه مقاله ردیابی شی فقط با نشانه زمینه

ترجمه مقاله ردیابی شی فقط با نشانه زمینه

دانلود ترجمه مقاله ردیابی شی فقط با نشانه زمینه
پایان نامه بررسی ارتباط بین میزان انجام فعالیت‌های بدنی و سطح سلامت روانی

پایان نامه بررسی ارتباط بین میزان انجام فعالیت‌های بدنی و سطح سلامت روانی

دانلود پایان نامه بررسی ارتباط بین میزان انجام فعالیت‌های بدنی و سطح سلامت روانی
ترجمه مقاله تشخیص حرکت شی در زمینه پویا

ترجمه مقاله تشخیص حرکت شی در زمینه پویا

دانلود ترجمه مقاله تشخیص حرکت شی در زمینه پویا
ترجمه مقاله تصمیم‌گیری چند معیاره در خط مونتاژ متعادل دو طرفه: هدف برنامه نویسی و مدل‌های فازی

ترجمه مقاله تصمیم‌گیری چند معیاره در خط مونتاژ متعادل دو طرفه هدف برنامه نویسی و مدل‌های فازی

دانلود ترجمه مقاله تصمیم‌گیری چند معیاره در خط مونتاژ متعادل دو طرفه: هدف برنامه نویسی و مدل‌های فازی
مقاله بررسی اثربخشی نقش مشاور در مدارس

مقاله بررسی اثربخشی نقش مشاور در مدارس

دانلود مقاله بررسی اثربخشی نقش مشاور در مدارس
پایان نامه رشته شیمی درباره نانوکاتالیست

پایان نامه رشته شیمی درباره نانوکاتالیست

دانلود پایان نامه رشته شیمی درباره نانوکاتالیست
ترجمه مقاله تاثیر سرمایه‌گذاری بازاریابی رابطه‌مند بر قدردانی مشتری در خرده فروشی

ترجمه مقاله تاثیر سرمایه‌گذاری بازاریابی رابطه‌مند بر قدردانی مشتری در خرده فروشی

دانلود ترجمه مقاله تاثیر سرمایه‌گذاری بازاریابی رابطه‌مند بر قدردانی مشتری در خرده فروشی
مقاله اثرات زیست محیطی گرد و غبار

مقاله اثرات زیست محیطی گرد و غبار

دانلود مقاله اثرات زیست محیطی گرد و غبار
پرسشنامه دلبستگی مکان

پرسشنامه دلبستگی مکان

دانلود پرسشنامه دلبستگی مکان
ترجمه مقاله طراحی و پیاده سازی خوشه بندی اسناد توزیع شده بر پایه MapReduce

ترجمه مقاله طراحی و پیاده سازی خوشه بندی اسناد توزیع شده بر پایه MapReduce

دانلود ترجمه مقاله طراحی و پیاده سازی خوشه بندی اسناد توزیع شده بر پایه MapReduce
ترجمه مقاله جهانی شدن و مدیریت تغییر

ترجمه مقاله جهانی شدن و مدیریت تغییر

دانلود ترجمه مقاله جهانی شدن و مدیریت تغییر
ترجمه مقاله حقوق کودکان و روانشناسی مدرسه: حقوق کودکان در مشارکت

ترجمه مقاله حقوق کودکان و روانشناسی مدرسه حقوق کودکان در مشارکت

دانلود ترجمه مقاله حقوق کودکان و روانشناسی مدرسه: حقوق کودکان در مشارکت
مقاله راه‌های پیشگیری از گرایش به خشونت

مقاله راه‌های پیشگیری از گرایش به خشونت

دانلود مقاله راه‌های پیشگیری از گرایش به خشونت
مقاله پیشگیری از گرایش به دخانیات

مقاله پیشگیری از گرایش به دخانیات

دانلود مقاله پیشگیری از گرایش به دخانیات
تحقیق درباره اعتیاد و پیشگیری از آن

تحقیق درباره اعتیاد و پیشگیری از آن

دانلود تحقیق درباره اعتیاد و پیشگیری از آن
ترجمه مقاله اثرات طرح حمایت مالی از شركت کوچک یا متوسط

ترجمه مقاله اثرات طرح حمایت مالی از شركت کوچک یا متوسط

دانلود ترجمه مقاله اثرات طرح حمایت مالی از شركت کوچک یا متوسط
ترجمه مقاله تحقیقات در سیستم تست عملکرد دریچه گاز الکترونیکی

ترجمه مقاله تحقیقات در سیستم تست عملکرد دریچه گاز الکترونیکی

دانلود ترجمه مقاله تحقیقات در سیستم تست عملکرد دریچه گاز الکترونیکی
پروژه حفاظت از انرژی در شبکه های حسگر بی سیم

پروژه حفاظت از انرژی در شبکه های حسگر بی سیم

دانلود پروژه حفاظت از انرژی در شبکه های حسگر بی سیم
پروژه بررسی امنیت سیستم عامل اندروید

پروژه بررسی امنیت سیستم عامل اندروید

دانلود پروژه بررسی امنیت سیستم عامل اندروید
ترجمه مقاله عملکردهای توربین توربوشارژر دو ورودی در خودرو

ترجمه مقاله عملکردهای توربین توربوشارژر دو ورودی در خودرو

دانلود ترجمه مقاله عملکردهای توربین توربوشارژر دو ورودی در خودرو
ترجمه مقاله ماشین کاری دقیق آلیاژ آلومینیوم برای تولید پیستون با ورودی چدنی

ترجمه مقاله ماشین کاری دقیق آلیاژ آلومینیوم برای تولید پیستون با ورودی چدنی

دانلود ترجمه مقاله ماشین کاری دقیق آلیاژ آلومینیوم برای تولید پیستون با ورودی چدنی
ترجمه مقاله طراحی سیستم‌های ترمز و احیای الگوریتم روغن ترمز وسایل نقلیه الکتریکی

ترجمه مقاله طراحی سیستم‌های ترمز و احیای الگوریتم روغن ترمز وسایل نقلیه الکتریکی

دانلود ترجمه مقاله طراحی سیستم‌های ترمز و احیای الگوریتم روغن ترمز وسایل نقلیه الکتریکی
مقاله فناوری‌های نوین ارتباطی و تاثیر آنها بر ارتباطات انسانی

مقاله فناوری‌های نوین ارتباطی و تاثیر آنها بر ارتباطات انسانی

دانلود مقاله فناوری‌های نوین ارتباطی و تاثیر آنها بر ارتباطات انسانی
تحقیق پاورپوینت درباره ورزش فوتبال

تحقیق پاورپوینت درباره ورزش فوتبال

دانلود تحقیق پاورپوینت درباره ورزش فوتبال
ترجمه مقاله کنترل فازی تطبیقی برای کنترل کشش ترکیبی براساس شناسایی خودکار جاده‌

ترجمه مقاله کنترل فازی تطبیقی برای کنترل کشش ترکیبی براساس شناسایی خودکار جاده‌

دانلود ترجمه مقاله کنترل فازی تطبیقی برای کنترل کشش ترکیبی براساس شناسایی خودکار جاده‌
ترجمه مقاله مدیریت اطلاعات مالی دانشگاه با نرم افزار open source

ترجمه مقاله مدیریت اطلاعات مالی دانشگاه با نرم افزار open source

دانلود ترجمه مقاله مدیریت اطلاعات مالی دانشگاه با نرم افزار open source
ترجمه مقاله صندلی یکپارچه و کنترل سیستم تعلیق برای ماشین چهار چرخ با مدل راننده

ترجمه مقاله صندلی یکپارچه و کنترل سیستم تعلیق برای ماشین چهار چرخ با مدل راننده

دانلود ترجمه مقاله صندلی یکپارچه و کنترل سیستم تعلیق برای ماشین چهار چرخ با مدل راننده
ترجمه مقاله رانندگی در حالت کنترل تطبیقی در خودروهای با سیستم تعلیق فعال

ترجمه مقاله رانندگی در حالت کنترل تطبیقی در خودروهای با سیستم تعلیق فعال

دانلود ترجمه مقاله رانندگی در حالت کنترل تطبیقی در خودروهای با سیستم تعلیق فعال
تحقیق در مورد جرثقیل سقفی

تحقیق در مورد جرثقیل سقفی

دانلود تحقیق در مورد جرثقیل سقفی
پروژه مهندسی کامپیوتر درباره داده کاوی

پروژه مهندسی کامپیوتر درباره داده کاوی

دانلود پروژه مهندسی کامپیوتر درباره داده کاوی
ترجمه مقاله استراتژی سیستم کنترل تعلیق فعال براساس مدل با پارامترهای سیستم هیدرولیک

ترجمه مقاله استراتژی سیستم کنترل تعلیق فعال براساس مدل با پارامترهای سیستم هیدرولیک

دانلود ترجمه مقاله استراتژی سیستم کنترل تعلیق فعال براساس مدل با پارامترهای سیستم هیدرولیک
پروژه مهندسی کامپیوتر درباره تست نرم افزار

پروژه مهندسی کامپیوتر درباره تست نرم افزار

دانلود پروژه مهندسی کامپیوتر درباره تست نرم افزار
تحقیق پاورپوینت در مورد سنگ های رسوبی

تحقیق پاورپوینت در مورد سنگ های رسوبی

دانلود تحقیق پاورپوینت در مورد سنگ های رسوبی
پروژه بررسی اصول پرورش کرم ابریشم

پروژه بررسی اصول پرورش کرم ابریشم

دانلود پروژه بررسی اصول پرورش کرم ابریشم
تحقیق پاورپوینت اصول آموزش هندبال

تحقیق پاورپوینت اصول آموزش هندبال

دانلود تحقیق پاورپوینت اصول آموزش هندبال
ترجمه مقاله رابطه دلبستگی بین کودکان و مادران زندانی

ترجمه مقاله رابطه دلبستگی بین کودکان و مادران زندانی

دانلود ترجمه مقاله رابطه دلبستگی بین کودکان و مادران زندانی
پایان نامه اثرات تكلیف شب برای دانش آموزان

پایان نامه اثرات تكلیف شب برای دانش آموزان

دانلود پایان نامه اثرات تكلیف شب برای دانش آموزان
ترجمه مقاله پدیده های وابسته به موقعیت در طول غیر فعال شدن مبدل های کاتالیزوری سه راهه در وسایل نقلیه

ترجمه مقاله پدیده های وابسته به موقعیت در طول غیر فعال شدن مبدل های کاتالیزوری سه راهه در وسایل نقلیه

دانلود ترجمه مقاله پدیده های وابسته به موقعیت در طول غیر فعال شدن مبدل های کاتالیزوری سه راهه در وسایل نقلیه
پروژه الگوریتم و اصول ساخت بازی‌های کامپیوتری

پروژه الگوریتم و اصول ساخت بازی‌های کامپیوتری

دانلود پروژه الگوریتم و اصول ساخت بازی‌های کامپیوتری
پایان نامه درباره تصفیه فاضلاب

پایان نامه درباره تصفیه فاضلاب

دانلود پایان نامه درباره تصفیه فاضلاب
====1 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 --------------2 آموزش نگارش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7 -------------------------3

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم

-------4

موضوعات مرتبط: دانلود پرسشنامه و پروپوزال دانلود تحقیقدانلود ترجمه مقاله دانلود پایان نامه و پروژه

برچسب‌ها: دانلود مقاله مقاله دانلود دانلود پروژه پروژه دانلود ترجمه مقاله ترجمه مقاله دانلود پایان نامه پایان نامه دانلود پرسشنامه پرسشنامه دانلود تحقیق تحقیق
[ شنبه 3 بهمن 1394 ] [ 2:44 ] [ دریا ]
[ ]

گزارش کارآموزی در یک شرکت فناوری اطلاعات

گزارش-کارآموزی-در-یک-شرکت-فناوری-اطلاعات
گزارش کارآموزی در یک شرکت فناوری اطلاعات
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 105
حجم فایل: 6927
قیمت: : 10000 تومان

بخشی از متن:

دانلود گزارش کارآموزی در یک شرکت فناوری اطلاعات

این فایل در قالب Word قابل ویرایش، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی می باشد 

قالب: Word 

تعداد صفحات: 105

توضیحات:

با توجه به نیاز کشور در عصر حاضر در زمینه امور مربوط به کامپیوتر و سایر زمینه های دیگر آموزش نیروی متخصص برای پیشرفت و بهبود جامعه یکی از نیازهای ضروری در جامعه بشمار می رود و به همین علت واحد کارآموزی در تمام مقطع تحصیلی لازم است و کلیه دانشجویان موظف به گذراندن ۲ واحد با توجه به مقطع تحصیلی هستند. هدف اصلی و عمده وزارت علوم،تحقیقات،فناوری از گذاشتن واحد کاراموزی برای دانشجویان این است که بتوانند با بازار کارآشنا بشوند و بتوانند با توجه به رشته ای که در آن تحصیل نموده اند نیاز جامعه را بشناسند و مقدمات اولیه برای کار کردن را فرا بگیرند و از آموخته های علمی استفاده بکنند و اشکالات خود را رفع نمایند. اساس توسعه هر کشوری کارآزمودگی و آموزش نیروهای فعال وجوان آن کشور می باشد.تجربه نشان داده است که درجوامع پیشرفته هرچقدر به موضوع آموزش نیروهای انسانی فعال اهمیت داده شودروند توسعه شتاب بیشتری خواهد یافت.وقتی هرم شغلی کشور مورد مطالعه و بررسی قرارمی گیرد خلاء کمبود تکنسین که به عنوان حلقه واصل بین مهندس محاسب و کارگر ماهر است به وضوح به چشم می خورد. اعلام نیاز مراکز فنی و صنعتی کشوربه نیروهایی در رده شغلی کاردان و تکنسین ماهر موید این مدعاست. محل کارآموزی اینجانب در شرکت آواگستر سرو واقع در شهر تهران سعادت آباد، چهارراه سرو، برج سروناز می باشد.

فهرست:

فصل اول

معرفی محل کارآموزی

تاریخچه شرکت آواگستر سرو

چارت سازمانی شرکت آواگستر

فصل دوم

فعالیت های انجام شده ( فعالیت های واگذار شده به دانشجو جهت کارآموزی )

مقدمه

شبکه کامپیوتری چیست ؟

مفهوم گره ” Node” وایستگاههای کاری ” (Work Station)

مدل های شبکه

اجزا ءشبکه

انواع شبکه از لحاظ جغرافیایی

ریخت شناسی شبکه(Network Topology)

پروتکل

پروتکل های شبکه

مدل” Open System Interconnection OSI”

ابزارهای اتصال دهنده ” Connectivity Devices”

تجهیزات DSL

معرفی تکنیک ADSL

مدولاسیون‌های سیستم ADSL

روش CAP

روش DMT

معرفی تکنیک VDSL

سرعت VDSL

تجهیزات VDSL

آینده VDSL

مقایسه تکنیک‌های مختلف DSL

نصب مودم ADSL

نصب تجهیزات

تست اولیه

کابل شبکه

عملکردهای اساسی کارت شبکه

مدل آدرس دهی IP

IP Sub netting

چک لیست مشکلات رایج کاربران

نکاتی در مورد مودم های ADSL

چند نکته جهت رفع خرابی

راهنمای خطاهای عمده

تست کردن POWER

تست کردنDSL Link

تست کردن USB یا Ethernet

چک کردن تنظیمات PPPoE

چک کردن تنظیمات TCP/IP

تست DNS

تنظیمات Browser

تست و تحویل کیفیت خط

نحوه ی Config کردن مودم

تفاوت کیلو بایت و کیلو بیت را در سرعت اینترنت بدانیم

PPPoE

تاریخچه PPPOE ( History of PPP over Ethernet )

مختصری از مزایای استفاده از پروتکل PPPOE

مشخصات کلی سیستم ATM

فرمت هدر سلول ATM

اجزاء هدر سلول ATM

ساختار مدل ATM

لایه‌های تنظیم ATM

فصل سوم

نرم افزارها وکاربردها

Packet Tracer

Using the Help Files

Workspaces and Modes

Setting Preferences

Setting a User Profile

Algorithm Settings

The Physical Workspace Special Notes

The Physical Workspace Cable Manipulation

نحوه اتصال دو کامپیوتر تحت شبکه LAN با استفاده از کابل کراس

افزایش دهنده سرعت اینترنت Telezoo ( Speedy )

Speedy چگونه کار می کند؟

پیوست

منابع

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
====1 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 --------------2 آموزش نگارش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7 -------------------------3

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم

-------4

موضوعات مرتبط: دانلود گزارش کارآموزی

برچسب‌ها: گزارش کارآموزی در شرکت فن آوری اطلاعات کارآموزی در شرکت آوا گستردانلود گزارش کارآموزی گزارش کارآموزی کارآموزی در شرکت فن آوری اطلاعات کارآموزی در شرکت گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر دانلود گزارش کار آموزی در شرکت فن آوری اطلاعات گزارش کارآموزی در شرکت آوا گستر دانلود گزارش کارآموزی در شرکت آوا گستردانلود گزارش کارآموزی فن آوری اطلاعات
[ شنبه 3 بهمن 1394 ] [ 2:27 ] [ دریا ]
[ ]

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی موسسه مالی و اعتباری عسکریه

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی موسسه مالی و اعتباری عسکریه

 

 

- نام محصول:نمونه سوالات استخدامی موسسه مالی و اعتباری عسکریه

 

 

- مواد امتحانی موجود در این بسته:
120 نمونه سوال اقتصاد/سوالات استاندارد و پر تکرار (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال زبان و ادبیات فارسی/سوالات استاندارد و پر تکرار در سه بسته ی 100تایی (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال زبان انگلیسی/سوالات استاندارد و پر تکرار (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال معارف اسلامی/سوالات استاندارد و پر تکرار در سه بسته ی 100تایی (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال ریاضیات /سوالات استاندارد و پر تکرار در سه بسته ی 100تایی (همراه با پاسخنامه)
200 نمونه سوال هوش و ریاضی/سوالات استاندارد و پر تکرار در دو بسته ی 100تایی (همراه با پاسخنامه)

 

+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.

 

- آیا جهت خرید این محصول دو دل هستید! در باره ی این محصول بیشتر بدانید:

 

مزیت منحصر به فرد این فایل: اکثر سایت هایی که در زمینه ی فروش محصولات استخدامی مشغول به فعالیت هستند با کپی کردن یک سری نمونه سوالات مشابه و تکراری اقدام به عرضه می نمایند، در نتیجه اکثر سوالات موجود علاوه بر تکراری بودن، خاصیت اختصاصی و بروز بودن خود را از دست داده و به صورت کلی فاقد کیفیت های لازم هستند.

 

بسته ی عرضه شده در "میهن همکار" با صرف وقت و هزینه توسط گروه نویسندگان متخصص و حاذق "میهن همکار" تهیه و ثبت شده است. 

 

مزیت های ویژه ی این بسته:

 

1- حاوی سوالات استاندارد و ثبت شده

 

2- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه

 

3- حاوی سوالات جدید

 

4- حاوی سوالات پرتکرار

 

5- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات

 

6- تمامی سوالات دارای تیک پاسخ صحیح در کنار گزینه ی صحیح می باشند

 

اکنون جهت حصول اطمینان و سنجیدن آنچه که به عنوان مزیت این بسته خدمت شما عرض کردیم میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.

 

 

کیفیت کار ما، اعتبار ماست! مجموعه ی کامل نمونه سوالات همراه با پاسخنامه ی آنها آماده ی خرید می باشد.

 

___

 

توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

 


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 

====1 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 --------------2 آموزش نگارش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7 -------------------------3

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم

-------4

موضوعات مرتبط: نمونه سوالات استخدامی دانلودسوالات استخدامی موسسه مالی و اعتباری عسگریه

برچسب‌ها: دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی موسسه مالی اعتباری عسکریه دانلود نمونه سوال نمونه سوال استخدامی نمونه سوال نمونه سوالات استخدامی موسسه مالی و اعتباری عسگریه سوالات موسسه مالی و اعتباری عسگریه سوالات استخدامی موسسه مالی و اعتباری عسگریه دانلود تستهای استخدامی موسسه مالی و اعتباری عسگریهدانلود سوالات استخدامی موسسه مالی و اعتباری عسگریه موسسه مالی و اعتباری عسگریه سوالات استخدامی موسسه مالی و اعتباری سوالات استخدامی
[ شنبه 3 بهمن 1394 ] [ 15:2 ] [ دریا ]
[ ]

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک صادرات

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک صادرات

 

- نام محصول: نمونه سوالات عمومی و اختصاصی استخدامی سال 1387 بانک صادرات

 

 

- مواد امتحانی موجود در این بسته:

 

دفترچه سوالات عمومی:

 

20 سوال معارف اسلامی (همراه با پاسخنامه)

 

20 سوال زبان و ادبیات فارسی (همراه با پاسخنامه)

 

20 سوال ریاضی عمومی و هوش (همراه با پاسخنامه)

 

20 سوال زبان انگلیسی (همراه با پاسخنامه)

 

دفترچه سوالات اختصاصی:

 

دفترچه سوالات اختصاصی رشته آمار (20 سوال همراه با پاسخنامه) 

 

دفترچه سوالات اختصاصی رشته کامپیوتر گرایش سخت افزار و نرم افزار (20 سوال همراه با پاسخنامه) 

 

دفترچه سوالات اختصاصی رشته علوم اقتصادی (20 سوال همراه با پاسخنامه) 

 

دفترچه سوالات اختصاصی رشته حسابداری (20 سوال همراه با پاسخنامه) 

 

دفترچه سوالات اختصاصی رشته حقوق (20 سوال همراه با پاسخنامه) 

 

دفترچه سوالات اختصاصی رشته مهندسی صنایع گرایش برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها (20 سوال همراه با پاسخنامه) 

 

دفترچه سوالات اختصاصی رشته های مدیریت (20 سوال همراه با پاسخنامه) 

 

دفترچه سوالات اختصاصی  سایر رشته ها-بانکداری (20 سوال همراه با پاسخنامه) 

 

تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.

 

-آیا جهت خرید این محصول دو دل هستید! در باره ی این محصول بیشتر بدانید:

 

مزیت منحصر به فرد این فایل: اکثر سایت هایی که در زمینه ی فروش محصولات استخدامی مشغول به فعالیت هستند با کپی کردن یک سری نمونه سوالات مشابه و تکراری اقدام به عرضه می نمایند، در نتیجه اکثر سوالات موجود علاوه بر تکراری بودن، خاصیت اختصاصی و بروز بودن خود را از دست داده و به صورت کلی فاقد کیفیت های لازم هستند.

 

بسته ی عرضه شده در "میهن همکار" با صرف وقت و هزینه توسط گروه نویسندگان متخصص و حاذق "میهن همکار" تهیه و ثبت شده است و شامل عین نمونه سوالات استخدامی بانک صادرات ایران در سال 1387 میباشد.

 

مزیت های ویژه ی این بسته:

 

1- حاوی عین نمونه سوالات عمومی و اختصاصی مربوط  به سال 1387 بانک صادرات ایران

 

2- حاوی سوالات استاندارد و ثبت شده

 

3- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه

 

4- حاوی سوالات پرتکرار

 

5- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در تایپ و طراحی سوالات

 

6- تمامی سوالات عمومی و اختصاصی دارای تیک پاسخ صحیح در کنار گزینه ی صحیح می باشند

 

اکنون جهت حصول اطمینان و سنجیدن آنچه که به عنوان مزیت این بسته خدمت شما عرض کردیم میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.

 

 

کیفیت کار ما، اعتبار ماست! مجموعه ی کامل نمونه سوالات همراه با پاسخنامه ی آنها آماده ی خرید می باشد.

 

___

 

توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

 


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 

====1 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 --------------2 آموزش نگارش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7 -------------------------3

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم

-------4

موضوعات مرتبط: نمونه سوالات استخدامی نمونه سوال استخدامی بانک هادانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک صادرات

برچسب‌ها: دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک صادرات دانلود نمونه سوال نمونه سوال نمونه سوال استخدامی نمونه سوالات استخدامی دانلود نمونه سوالات استخدامی دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک صادرات نمونه سوالات استخدامی بانک صادرات سوالات استخدامی بانک صادرات دانلود سوالات استخدامی بانک صادرات دانلود سوالات آزمون استخدامی بانک صادرات نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک صادرات سوالات بانک صادرات سوالات استخدامی بانک صادرات تستهای استخدامی بانک صادرات دانلود سوالات بانک صادرات دانلود تستهای استخدامی بانک صادرات دانلود سوالات اصلی استخدامی بانک صادرات دانلود همه سوالات استخدامی بانک صادرات بانک صادرات
[ شنبه 3 بهمن 1394 ] [ 3:57 ] [ دریا ]
[ ]

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک ملت

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک ملت

 

این بسته حاوی نمونه سوالات پیشنهادی میهن همکار جهت آمادگی بیشتر داوطلبان در آزمون های استخدامی بانک ملت می باشد که توسط گروه نویسندگان میهن همکار تهیه و ثبت گردیده است.

 

- نام محصول: نمونه سوالات آزمون های استخدامی بانک ملت

 

 

- مواد امتحانی موجود در این بسته:

 

40 نمونه سوال تئوری های مدیریت (همراه با پاسخنامه)

 

300 نمونه سوال ریاضی و آمار (همراه با پاسخنامه)

 

300 نمونه سوال زبان انگلیسی (همراه با پاسخنامه)

 

300 نمونه سوال مبانی کامپیوتر (همراه با پاسخنامه)

 

+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.

 

- آیا جهت خرید این محصول دو دل هستید! در باره ی این محصول بیشتر بدانید:

 

مزیت منحصر به فرد این فایل: اکثر سایت هایی که در زمینه ی فروش محصولات استخدامی مشغول به فعالیت هستند با کپی کردن یک سری نمونه سوالات مشابه و تکراری اقدام به عرضه می نمایند، در نتیجه اکثر سوالات موجود علاوه بر تکراری بودن، خاصیت اختصاصی و بروز بودن خود را از دست داده و به صورت کلی فاقد کیفیت های لازم هستند.

 

بسته ی عرضه شده در "میهن همکار" با صرف وقت و هزینه توسط گروه نویسندگان متخصص و حاذق "میهن همکار" تهیه و ثبت شده است. 

 

مزیت های ویژه ی این بسته:

 

1- حاوی سوالات استاندارد و ثبت شده

 

2- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه

 

3- حاوی سوالات جدید

 

4- حاوی سوالات پرتکرار

 

5- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات

 

6- تمامی سوالات دارای تیک پاسخ صحیح در کنار گزینه ی صحیح می باشند

 

اکنون جهت حصول اطمینان و سنجیدن آنچه که به عنوان مزیت این بسته خدمت شما عرض کردیم میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.

 

 

کیفیت کار ما، اعتبار ماست! مجموعه ی کامل نمونه سوالات همراه با پاسخنامه ی آنها آماده ی خرید می باشد.

 

___

 

توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

 


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 

====1 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 --------------2 آموزش نگارش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7 -------------------------3

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم

-------4

موضوعات مرتبط: نمونه سوالات استخدامی نمونه سوال استخدامی بانک هادانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک ملت

برچسب‌ها: دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک ملت دانلود نمونه سوال دانلود نمونه سوال استخدامی دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک ملت سوالات استخدامی بانک ملت نمونه سوالات استخدامی بانک ملت دانلود سوالات استخدامی بانک ملت دانلود سوالات آزمون استخدامی بانک ملت سوالات بانک ملت دانلود سوالات بانک ملت بانک ملت
[ شنبه 3 بهمن 1394 ] [ 1:54 ] [ دریا ]
[ ]

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک سپه

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک سپه

- نام محصول: نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک سپه
- وضعیت پاسخنامه: تمامی سوالات دارای پاسخنامه هستند
- تعداد کل سوالات : 810 سوال همرا با پاسخنامه
فایل های موجود در این بسته:
-دفترچه سوالات آزمون استخدامی بانک سپه همراه با پاسخنامه(مقطع کارشناسی و بالاتر)
-دفترچه سوالات آزمون استخدامی بانک سپه همراه با پاسخنامه(مقطع دیپلم)
- 600 سوال گردآوری شده از آزمون استخدامی بانکها، مطابق با دروس اعلام شده بانک سپه
جزئیات موارد ذکر شده در این 3 بسته:
دفترچه سوالات آزمون استخدامی بانک سپه (مقطع کارشناسی و بالاتر):
15 سوال احکام و بینش اسلامی (همراه با پاسخنامه)
15 سوال مهارت‌های 1و2و7 ICDL (همراه با پاسخنامه)
15 سوال ریاضی و آمار (همراه با پاسخنامه)
15 سوال زبان انگلیسی (همراه با پاسخنامه)
30 سوال استعداد (همراه با پاسخنامه)
دفترچه سوالات آزمون استخدامی بانک سپه (مقطع دیپلم):
15 سوال احکام و بینش اسلامی (همراه با پاسخنامه)
15 سوال مهارت‌های 1و2و7 ICDL (همراه با پاسخنامه)
15 سوال ریاضی و آمار (همراه با پاسخنامه)
15 سوال زبان انگلیسی (همراه با پاسخنامه)
30 سوال استعداد (همراه با پاسخنامه)
مجموعه نمونه سوالات گردآوری شده از آزمون استخدامی بانکها
100 نمونه سوال زبان و ادبیات فارسی (همراه با پاسخنامه)
100 نمونه سوال زبان انگلیسی عمومی (همراه با پاسخنامه)
100 نمونه سوال ریاضی و آمار مقدماتی (همراه با پاسخنامه)
100 نمونه سوال فن آوری اطلاعات (همراه با پاسخنامه)
100 نمونه سوال معارف اسلامی (همراه با پاسخنامه)
100 نمونه سوال اطلاعات سیاسی، اجتماعی و مبانی قانونی (همراه با پاسخنامه)
 
+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
-آیا جهت خرید این محصول دو دل هستید! در باره ی این محصول بیشتر بدانید:
مزیت منحصر به فرد این فایل: اکثر سایت هایی که در زمینه ی فروش محصولات استخدامی مشغول به فعالیت هستند با کپی کردن یک سری نمونه سوالات مشابه و تکراری اقدام به عرضه می نمایند، در نتیجه اکثر سوالات موجود علاوه بر تکراری بودن، خاصیت اختصاصی و بروز بودن خود را از دست داده و به صورت کلی فاقد کیفیت های لازم هستند.
بسته ی عرضه شده در "میهن همکار" با صرف وقت و هزینه توسط گروه نویسندگان متخصص و حاذق "میهن همکار" تهیه و ثبت شده است و شامل عین نمونه سوالات استخدامی بانک سپه در سال 1387 میباشد.
مزیت های ویژه ی این بسته:
1- حاوی عین نمونه سوالات مربوط  به سال 1387 بانک سپه
2- حاوی سوالات استاندارد و ثبت شده
3- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
4- حاوی سوالات پرتکرار
5- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در تایپ و طراحی سوالات
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجیدن آنچه که به عنوان مزیت این بسته خدمت شما عرض کردیم میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
کیفیت کار ما، اعتبار ماست! مجموعه ی کامل نمونه سوالات همراه با پاسخنامه ی آنها آماده ی خرید می باشد.
___
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
====1 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 دانلود سوالات فني و نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 95 --------------2 آموزش نگارش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7 -------------------------3

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم

-------4

موضوعات مرتبط: نمونه سوالات استخدامی نمونه سوال استخدامی بانک هادانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک سپه

برچسب‌ها: دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامیبانک سپهدانلودنمونه سوال نمونه سوالات استخدامی دانلود نمونه سوالات استخدامی دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک سپه سوالات استخدامی بانک سپه سوالات آزمون استخدامی بانک سپه سوالات بانک سپه دانلود سوالات بانک سپه دانلود سوالات آزمون استخدامی بانک سپه دانلود سوالات استخدامی بانک سپه
[ شنبه 3 بهمن 1394 ] [ 1:50 ] [ دریا ]
[ ]
===============================