دانلود تحقیق پاورپوینت بررسی فلز مس

دانلود تحقیق پاورپوینت بررسی فلز مس

تحقیق پاورپوینت بررسی فلز مس
دسته بندی مقاله و تحقیق
قیمت  7500تومان
فرمت فایل pptx
حجم فایل 4153 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 77
 

تحقیق پاورپوینت بررسی فلز مس

عنوان تحقیق : بررسی مس

نوع فایل : پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد صفحات : 77

قیمت : 7500 تومان


قسمتی از متن :

مس یکی از مفیدترین و پر مصرف ترین عناصر فلزی است و گفته می شود که اولین فلز کشف شده توسط بشر بوده است ، چون جزء محدود فلزاتی است که به شکل خالص در طبیعت یافت می شود (مثل طلا و، نقره و ... )  رنگ این فلز پرتقالی مایل به سرخ است که جاذبه خاصی به آن می دهد و از دیر باز مورد تقاضای بشر بوده است .

در حدود 6000 سال قبل از میلاد  ، بشر دریافت که می تواند مس را در کوره ذوب نموده آن را به شکل مورد نظر قالب گیری نماید . به این ترتیب رابطه مابین  سنگ معدن محتوی مس و مس فلزی کشف گردید و مشخص شد که می توان با کمک آتش و زغال چوب ، سنگ معدن مس را احیا نمود و مس آنرا بدست آورد . این اکتشاف سر آغاز عصر فلزات و پیدایش و شکل گیری دانش متالورژی بود .

در طول قرون وسطی و در اوایل عصر جدید ، استخراج ، متالورژی و تولید فرآورده های نهایی مس در اروپا متمرکز گردید و به خصوص آلمان تکنولوژی جدیدی برای صنعت مس ابداع نمود و بکارگیری مس در تولید توپ برنجی و سایر تجهیزات و ادوات نظامی موجب افزایش مصرف مس گردید .
در قرن هجدهم مرکز صنعت جهانی مس به بریتانیا منتقل گشت و این کشور تا پایان این قرن بزرگترین تولید کننده مس گردید . به طوری که 4/3 کل مس تولید شده در جهان را عرضه می داشت .

از زمانی که بشر آموخت سلاحها و ابزار های خود را از آهن و فولاد تهیه  نماید ، مس نقش های دیگری در زندگی او پیدا کرد . مس به عنوان یک فلز با دوام و زیبا به گونه ای همه جانبه در تولید وسایل خانگی ، لوله های آب ، دریانوردی و سایر مواردی که احتیاج به فلزی مقاوم در برابر خوردگی بود ، مورد استفاده قرارگرفت . خاصیت فوق العاده آن در هدایت جریان برق ( بعد از نقره ) سبب گردید که در قرن بیستم بیشترین کاربرد را در این زمینه داشته باشد.

دانلود تحقیق پاورپوینت بررسی فلز مس

فهرست مطالب :

مقدمه
تاریخچه پیدایش مس
خواص فیزیکی مس
خواص مکانیکی مس
سنگهای معدنی مس
سنگهای اکسیده
سنگهای سولفوره
روشهای استخراج مس
انواع مس موجود در صنعت
آلیاژهای مس
برنز چیست؟
دسته بندی برنزها
موارد مصرف مس
كاربرد مس در نانوتكنولوژی
كاربرد امروزی
كاربرد های آینده
دانلود تحقیق پاورپوینت بررسی فلز مس


------------------------ --------------------------------
تصاویر زیباسازی نایت اسکین
تصاویر زیباسازی نایت اسکین
-------------------------- ---------------------------- ---------------- ---------------------- filesell ---------------------
تصاویر زیباسازی نایت اسکین
------------------------- -------------------- -------------------- نمونه سوالات آيين نامه راهنمايي و رانندگي+جزوات+هداياي ويژه ------------------ ============================ ============================ ============================ ------------------------

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: دانلود تحقیق

برچسب‌ها: تحقیق پاورپوینت فلز مستحقیق پاورپوینت بررسی فلز مس دانلود دانلود تحقیق دانلود تحقیق پاورپوینت بررسی فلز مس تحقیق بررسی فلز مس تحقیق بررسی مس دانلود تحقیق بررسی مس
[ شنبه 12 دی 1394 ] [ 1:48 ] [ دریا ]
[ ]
===============================